Gulv igjen

Ok.. Dumt det da. Men forstår jo at du heller vil ha laminat da. Ville hørt om pris parkett hos forhandler. Plutselig er det tilbud nå i januar:) gulv er ihvertfall en stor og viktig del av helhetsinntrykket. Det sies at hvis en ikke er fornøyd med gulvet så vil en aldri bli helt fornøyd med interiøret.
Det skal jeh gjøre. Tusen takk for tips. Ikke sant? Det tror jeg på. Har tenkt førre ganger at jeg kan vel leve med det gule gulvet og heller pynte med interiør og tepper. Men så ombestemmer jeg meg og tror ikke det blir noe fint til den stilen jeg vil ha. Håper det dukker opp noe til en grei pris:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det skal jeh gjøre. Tusen takk for tips. Ikke sant? Det tror jeg på. Har tenkt førre ganger at jeg kan vel leve med det gule gulvet og heller pynte med interiør og tepper. Men så ombestemmer jeg meg og tror ikke det blir noe fint til den stilen jeg vil ha. Håper det dukker opp noe til en grei pris:)

Nei ikke vits å gå for et gulv en ikke er fornøyd med:) håper dere finner noe til en ok pris:) hvis ikke så gå for laminat:) er jo bra det også, og slipper å få masse stygge hakk i:)

Så bra. Ja det jeg og tenker, frister lite å bruke mye penger på et gulv og være redd for riper osv når vi ikke er ferdig med småbarn. I tillegg har vi ikke planer om å bo der for alltid heller. Som sagt, så er vel det som gjør meg usikker på laminat, om det trekker ned på leiligheten. Da sikkert de fleste leilighetene i blokker har gått for den vanlige standard eik parketten

i dag tror jeg ikke laminat trekker mye ned. Det er bedre med en pen laminat enn en stygg parkett når dere skal selge ;)

Back
Topp