Gult utflod

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Hva tenker dere? Symptom eller bare noe annet?

Jeg ville tenkt at det er ganske vanlig.
Det varierer mellom hvitt og gult utifra hvor jeg er i syklus. :)
Men helt oversikten over hva som er når har jeg nok ikke. Kan jo være et tegn.. :)

Har lest at det kan være et tegn, men har selv hatt det uten å være gravid.

For min del er det ganske vanlig, både når jeg ikke er gravid og når jeg er det. Men håper for din del at det er et tegn[emoji4]

For meg er gulaktig utflod typisk gravid/progesteron-produksjon.

Hehe, ikke sånt man går og husker på liksom. Har bare lagt merke til det. Brukte progesteron et par uker før det ble oppdaget MA i høst (hadde en SA syklusen før) så tenkte da det var det, men har hatt det ved to kjemiske nå også og da har jeg ikke brukt progesteron.

Hehe, ikke sånt man går og husker på liksom. Har bare lagt merke til det. Brukte progesteron et par uker før det ble oppdaget MA i høst (hadde en SA syklusen før) så tenkte da det var det, men har hatt det ved to kjemiske nå også og da har jeg ikke brukt progesteron.
Ikke ofte man husket hvilket utflod kan hadde for 5 år siden nei [emoji23]
Har hatt 1 sa men også 5 år siden. Blir spennende dette, om det er noe med dette [emoji4] håper det da.

Ikke lett å bli klok på disse kroppene.
Krysser fingerne for positive tester snart.

Kjedelig. Hvor mange dpo er du?

Åå spennende. Har gul utflod jeg også! Tar første test i morgen [emoji51]

Har også litt gul utflod nå. Kan ikke huske jeg har pleid å ha det tidligere. Er 9 dpo (ca) og garantert ikke gravid.
De gangene jeg har vært gravid har jeg hatt hvit kremete utflod. Men sikkert store variasjoner

Back
Topp