Gulsott

Horomonella

Gift med forumet
Lille prinsessa mi er gul. Jeg reiste hjem den 22.des og da var verdiene hennes 212 på gulsotten...
Jeg fikk ikke noe informasjon om det utover at jeg måtte følge med om hun var slapp.
Julaften når vi stod opp så såg jeg at hun var blitt mye gulere inn i øynene og på huden så jeg ringte sykehuset og spurte hva de syns om det. Jeg snakka med ei som sa at gulsotten vanligvis stangnerer og at den ikke pleier øke etter at man kommer hjem. Så jeg slo meg til ro med det..

Men i dag så skulle vi til byen likevel, så jeg ringte til barselavd. igjen og spurte om jeg ikke kunne få komme opp for jeg var litt bekymra for prinsessa. Og da var verdiene steget til 295!! Måtte ta blodprøver av prinsessa, og vi må ut igjen på sykehuset mandag for nye prøver, og viss hun har gått mer opp så blir vi innlagt igjen for at hun skal ligge i lys..
Håper at verdiene har synket til neste gang, for nå er jeg drittlei av veggene på det sykehuset[:(]

Nei men uff da. Håpe verdiene er lavere når dere skal inn igjenn å ta prøve.trøste klem til dere.

va bare innom her en liten tur[;)]
jenta vår hadde også gulsot men lå hele tiden på grensa til å ligge i lyset..men vist du klarer å få i henne minst 130 ml i døgnet så skal den stagnisere seg og gå ned..jeg pumpet meg og gidde henne flaske og skreiv ned ka klokka jeg gidde henne mat og hvor mye hun drakk..da hadde jeg oversikten og da begynnte den å gå ned[;)] lykke til[;)]

Back
Topp