Gulsot

Tok en stund før Christell sinn gulsot gikk vekk. Hun hadde det i noen uker. Var oppe og målte på sykehuset en del ganger. Den steg den første uken ogs stagnerte den en stund så gikk den ned. Men merket ingen ting på henne, hun var rolig og bare sutret når hun var sulten. Men ser nå på bilder hvor gul hun egentlig var. [&:]

ORIGINAL: *Mama*

Tok en stund før Christell sinn gulsot gikk vekk. Hun hadde det i noen uker. Var oppe og målte på sykehuset en del ganger. Den steg den første uken ogs stagnerte den en stund så gikk den ned. Men merket ingen ting på henne, hun var rolig og bare sutret når hun var sulten. Men ser nå på bilder hvor gul hun egentlig var. [&:]
¨

Hehe jeg syntes ikke celine heller var noe gul før jeg skulle se jenta til hun som jeg deler rom med...JESES...hehe hun var hvit hun[:D][:D][:D]

Emil hadde også gulsot, men merket ikke så stor forskjell på han etter at det ble borte.. Han ble bare mer våken, men like snill og rolig[:)]

ORIGINAL: Emils mamma

Emil hadde også gulsot, men merket ikke så stor forskjell på han etter at det ble borte.. Han ble bare mer våken, men like snill og rolig[:)]

Ja vi får bare håpe lykkeliten er like rolig å snill når den er borte...men forsvinner det gylne da og blir hun helt hvit??[:)]

nr1 lå akkurat på grensen til å bli lagt i lys.vi måtte vekke henne hver 3 time for mat og var på kontroll på sykehuset annenhver dag i en uke for å måle om det var blitt verre.

skatten min hadde det, han lå i lys i på sykehuset (måtte ligge i en uke pga det), men han var litt påskebrun når vi kom hjem og, men det gikk bort av seg selv etter hvert

gutten min hadde det når han ble født, men var rett under grensa til og slippe lys.
han slapp det, men de tok prøver av han hver dag i ei uke, da begynte verdiene og gå ned.
så når han var ca 3 uker var det borte.[:)]

Min eldste hadde gulsot å måtte i lys. Merket ingen forskjell på han, før og etter gulsoten.[:)]

Back
Topp