Gulpunge til de grader

Bollemus

Betatt av forumet
Hei [:)] Håper at alt er bare bra med dere der ute? vi har fått ei ORDENTLIG gulpunge etter at hun begynte med mme, Liv Emilie fikk morsmelk til hun 2,5 mndr. Jeg hadde itte nok mat til henne så jeg måtte bare begynne med mme. Og etter det har hun blitt en gulpunge.Er det noen fler som har det? hun gulper MASSE, men hun virker fornøyd alikevel,er litt redd for at hun itte for i seg nok mat,men da hadde hun vel vært mer utilpass? Hca trur dere?

Hun smiler og ler og er i aktivitet[:D]
ORIGINAL: Bollemus

Hei [:)] Håper at alt er bare bra med dere der ute? vi har fått ei ORDENTLIG gulpunge etter at hun begynte med mme, Liv Emilie fikk morsmelk til hun 2,5 mndr. Jeg hadde itte nok mat til henne så jeg måtte bare begynne med mme. Og etter det har hun blitt en gulpunge.Er det noen fler som har det? hun gulper MASSE, men hun virker fornøyd alikevel,er litt redd for at hun itte for i seg nok mat,men da hadde hun vel vært mer utilpass? Hca trur dere?

Har du prøvd forskjellige merker da? Drikker gjerne for fort også. Jeg tar pauser med mi, for om ikke kunne hu slukt det på bare noen få sekunder. Og DA kommer det i retur fort

Har forresten ikke en gulpeunge denne gang, men hadde ei ekstrem ei forrige gang [8D]

Hei. Jeg har prøvd NAN HA1,vanlig nan fra butikken oh hipp gulper like mye, har du forslag til noen andre?
ORIGINAL: Sanka

Har du prøvd forskjellige merker da? Drikker gjerne for fort også. Jeg tar pauser med mi, for om ikke kunne hu slukt det på bare noen få sekunder. Og DA kommer det i retur fort

Har forresten ikke en gulpeunge denne gang, men hadde ei ekstrem ei forrige gang [8D]

Er vel bare småfolk igjen da?

Er ikke helt sikker. Holdt meg til NAN forrige gang jeg.
Tok ofte pauser for å få hu til å rape. Det hjalp litt da. Men ellers gulpa mi ekstremt til hu var i ettårsalderen. Ikke noe spesielt å gjøre med det, hu la nå på seg helt normalt, selv om jeg var ganske skeptisk det det mange ganger [:)]

Hei. Jeg har prøvd NAN HA1,vanlig nan fra butikken oh hipp gulper like mye, har du forslag til noen andre?
ORIGINAL: Sanka

har du prøvd collett da, hører mange hr gode erfaringer med den

Tusen takk for alle svarene :-) jeg blir altid så mye mer roligere etter at jeg får stillt spørsmålene mine her får altid svar [:)]

tror d er en som heter sempa? også.. selges på coop prix...kanskje andre plasser også.. er vertfall mange som sier at ungen gulper mer av NAN

Min gulpe masse.. men hjelper å legge han i vippestolen litt etter han har fått mat slik at han ligger litt oppover, og ikke flatt.. bruke NAN me [:D]

Vi har prøvd de fleste merkene vi også, men etter at vi begynte med Holle, så har lillegutt blitt fin i magen og gulper omtrent ikke i det hele tatt. Men vi må også ta spisepauser, ellers så er det borte på et blunk og det kommer fort opp igjen.

Her bruker vi NAN og hun gulper litt, men ikke så mye. Men de dagene hun ikke har fått tran på kvelden før gulper hun mer.
Har ikke prøvd de andre merkene.

Hei du[:)] hvor er det du får kjøpt Holle?
ORIGINAL: Shotra

Vi har prøvd de fleste merkene vi også, men etter at vi begynte med Holle, så har lillegutt blitt fin i magen og gulper omtrent ikke i det hele tatt. Men vi må også ta spisepauser, ellers så er det borte på et blunk og det kommer fort opp igjen.

Her gulpes det når han ikke får rape skikkelig midt i måltidet og etterpå. Må og ligge litt i ro etter måltidet. (altså ikke lekes med) Han gulper sjelden.

Vi har kun brukt NAN. Fungerer supert for oss. Han får og velling på kvelden. Gulper ikke av det heller.

Back
Topp