Gulping

Anette_87

Blir kjent med forumet
lillegutt gulper så enormt mye. fra ca halvtime til 1 1/2 time etter at han har fått mat renner det bare ut av munnen på ham. Er det noen som har tips eller andre som sliter litt med dette?

Sliter med gulping jeg og. Lillejenta spiser og spiser og har ofte problemer med å svelge unna. Hun sovner ofte fra rapen, noe som igjen fører til gulping. Ikke lett å få rap fra en jente i koma. Eneste tips jeg kan komme med er å prøve med å ha hyppige pauser mellom spiseøktene[:)]

Ja masse...må skifte tøy på han på natta ig gulper ut mange kluter bare på natta [&o]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Ja masse...må skifte tøy på han på natta ig gulper ut mange kluter bare på natta [&o]

signere denna.

fekk et skriv fra hs eg om nåke fortykningsgreier. vett ikkje heilt ka d va. men d sko visst ongen få å så la d seg som et "lokk" å då sko dei gulpa mindre. har ikkje lest skrivet så eg vett ikkje kor ein får tak i d. å så sa hs at hu visste ikkje om d hjalp nåke heller.[&:]

Jeg har begynt å bruke slike smekker fra lillemille, de tar imot så jeg slipper å skifte 10 bodyer i løpet av natta!!

Back
Topp