gulping??

kek85

Elsker forumet
er det flere babyer som gulper mye enda?? jenten min gulper hele tiden.. ca hver kvarter.. hadde liksom innbilt meg at det skulle avta etter hvert, men ingen endring her altså..!! stakkar sofaen vår.. den ser ikke ut!!!

Kristoffer glupet mye i starten.
Så sluttet jeg med hvetemel og da forsvant de sure gulpene som kom mellom måltidene.
Nå har jeg begynt å spise litt hvete igjen og noe av gulpingen er tilbake. [8|]
Bortsett fra det kommer fortsatt "overskuddet" etter måltidene opp.

Gulper han litt om gangen, eller er det snakk om mye? Legger han på seg fint?

Viss det er mye gulping, (synes hvert kvarter er mye da), så finnes det tabletter som hjelper på den der lukke muskelen, som tydeligvis ikke fungerer ordentlig. Nevn det på helsestasjonen...[;)]

Min gulper kanskje en gang i uka[;)], eller knappt nok det, har vært sånn hele tiden[;)]

hun gulper ikke like mye hver gang nå lenger.. heller gått over til lite og ofte..
hun legger godt på seg, men synes litt synd på henne, kan ikke være noe godt å gulpe så ofte..
skal på 6mnd kontroll neste uke, får høre med de da...!!

Har hørt at det kan vere ganske vanlig det første året.

Er lukkemuskelen som ikkje fungerer heilt skikkeligt. Men sikkert lurt å nevene det på HS.

Min gulper MASSE. Blir helt matt til tider jeg....Skjønner ikke hvordan det kan være mat igjen,men han legger fint på seg.Han får i alle fall brukt klærne sine [8D]
Og jeg får brukt mine [8D]

hun får mme pluss grøt og litt grønnsaks mos..
Hs sa at det ville bli bedre når vi begynte med grøt og sånt, men jeg ser ingen bedring..
klesvasken går i ett her hos oss, flekker på det meste.. men, men.. blir intressant å høre hva Hs har å si om det..

ORIGINAL: mrsSJ

Min gulper MASSE. Blir helt matt til tider jeg....Skjønner ikke hvordan det kan være mat igjen,men han legger fint på seg.Han får i alle fall brukt klærne sine [8D]

Samme her!

Har en stooorgulper!!

tidvis mye gulp her også, bf var uheldig og fikk en sprutgulp i munnen he he, sukk[8D]

som jeg skulle sagt det selv!!!

Masse gulp her også når han får mme, eller når jeg drikker melk. Reagerer tydligvis på det. Men legger fint på seg [:)] Men ike gøy med den sure gørra hele tiden .....

På HS sa de at jeg bare skulle forsete som før ... holder meg til nan 1 da, mindre gulp enn ved nr 2

Samme her!

Back
Topp