Gulping

En tråd i 'Oktober 2019' startet av BK92, 30 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. BK92 Flørter med forumet

Etter 3-4 dager med amming dukker det nå opp litt gulp :) Ikke mye, en skvett her og der. Lillemor sovner nesten alltid ved puppen, så det nytter ikke å slenge henne over skulderen da. Hva gjør dere?

Hva gjør man når de gulper en skvett i munnen når de ligger? Store mengder får hun ut, men når det bare er bittelitt..

2. Regnbuebarn 2015 Elsker forumet

La henne rape selv om hun sovner. Legg henne over skuldra selv om hun sover så kommer det en rap i søvne

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  3. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Jeg har funnet frem smekker i dag. Kommer stadig en liten gulp, så greit at det havner på en smekke. Lettere å skifte enn body :)

• Liker Liker x 2
  4. BK92 Flørter med forumet

Smart :)

5. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Herregud, hvorfor har jeg ikke begynt med smekker allerede til mini?? :hilarious: De ligger klare i skapet, og mini er gulpemeister:p men jeg har ikke sosa meg til å ta smekke på....

• Morsom Morsom x 3
  6. Lille-M Glad i forumet Septemberlykke 2021 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Det har jeg også begynt med i det siste. Så lei av å bytte body mange ganger om dagen.

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  7. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Hehe, mine har ligget i en kasse på badet. Men fikk en ny smekke i gave forrige dagen, så først da jeg kom på at jeg har en haug til liggende og at det kanskje er greit å bruke dem ;) veldig praktisk!!

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  8. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Skal ta på henne smekke i morra :) Har masse søtt liggende fra storesøs. Kjøpte inn mange jentete smekker før hun ble født, for eldste (gutt) siklet så mye, så med han gikk det maaaasse smekker! Men så trengte aldri nr. 2 smekker. Så derfor tror jeg ikke jeg helt har kobla det nå med den tredje :hilarious:

• Liker Liker x 2

Del denne siden