Gulping

BK92

Forelsket i forumet
Etter 3-4 dager med amming dukker det nå opp litt gulp :) Ikke mye, en skvett her og der. Lillemor sovner nesten alltid ved puppen, så det nytter ikke å slenge henne over skulderen da. Hva gjør dere?

Hva gjør man når de gulper en skvett i munnen når de ligger? Store mengder får hun ut, men når det bare er bittelitt..
 
Jeg har funnet frem smekker i dag. Kommer stadig en liten gulp, så greit at det havner på en smekke. Lettere å skifte enn body :)
 
Jeg har funnet frem smekker i dag. Kommer stadig en liten gulp, så greit at det havner på en smekke. Lettere å skifte enn body :)
Herregud, hvorfor har jeg ikke begynt med smekker allerede til mini?? :hilarious: De ligger klare i skapet, og mini er gulpemeister:p men jeg har ikke sosa meg til å ta smekke på....
 
Jeg har funnet frem smekker i dag. Kommer stadig en liten gulp, så greit at det havner på en smekke. Lettere å skifte enn body :)
Det har jeg også begynt med i det siste. Så lei av å bytte body mange ganger om dagen.
 
Herregud, hvorfor har jeg ikke begynt med smekker allerede til mini?? :hilarious: De ligger klare i skapet, og mini er gulpemeister:p men jeg har ikke sosa meg til å ta smekke på....

Hehe, mine har ligget i en kasse på badet. Men fikk en ny smekke i gave forrige dagen, så først da jeg kom på at jeg har en haug til liggende og at det kanskje er greit å bruke dem ;) veldig praktisk!!
 
Hehe, mine har ligget i en kasse på badet. Men fikk en ny smekke i gave forrige dagen, så først da jeg kom på at jeg har en haug til liggende og at det kanskje er greit å bruke dem ;) veldig praktisk!!
Skal ta på henne smekke i morra :) Har masse søtt liggende fra storesøs. Kjøpte inn mange jentete smekker før hun ble født, for eldste (gutt) siklet så mye, så med han gikk det maaaasse smekker! Men så trengte aldri nr. 2 smekker. Så derfor tror jeg ikke jeg helt har kobla det nå med den tredje :hilarious:
 
Back
Topp