Gulping

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Dette er tredje barnet mitt, men det første som gulper mye. Lille er bare 6 dager, men han gulper mye etter hvert måltid. Prøver de fleste tips jeg har lest om, bla holde han i litt oppreist stilling en halvtime etter måltid, prøve å rape, ikke gi for mye mat om gangen... Men alikevel så gulper han mye. Det er snakk om 3-6 ganger etter hvert måltid. Og første gang kommer det ofte mye. Hvor mye gulper deres baby om de gulper da? Blir bekymret for at han ikke skal gå opp nok i vekt...

Her gulpes det også mye. De andre to mine gjorde heller ikke det. Men her legger han fint på seg. Og ifølge hs var det normalt. Han gulper mange ganger etterhverandre. Og det renner ut. Spesielt om jeg må skifte på han rett etter mat, for da løfte jo jeg opp rumpen og han får vel litt press på magen. Vi skifter klær flere ganger for dagen. Og jeg føler det lukter hult av hele meg hele tiden, Heheh. Men mini har gått opp ca 700g på tre uker, så vi er fornøyd. Men nå er vår 3,5 uke da.

Her gulpes det også mye. De andre to mine gjorde heller ikke det. Men her legger han fint på seg. Og ifølge hs var det normalt. Han gulper mange ganger etterhverandre. Og det renner ut. Spesielt om jeg må skifte på han rett etter mat, for da løfte jo jeg opp rumpen og han får vel litt press på magen. Vi skifter klær flere ganger for dagen. Og jeg føler det lukter hult av hele meg hele tiden, Heheh. Men mini har gått opp ca 700g på tre uker, så vi er fornøyd. Men nå er vår 3,5 uke da.
Høres akkurat ut som min. Må ha en gulpeklut under hodet hans hele tiden :) Godt å høre at det er normalt. Er ikke vant med gulpeunge ;) Lille skal veies i morgen, så da får vi se om han har lagt på seg.

Høres akkurat ut som min. Må ha en gulpeklut under hodet hans hele tiden :) Godt å høre at det er normalt. Er ikke vant med gulpeunge ;) Lille skal veies i morgen, så da får vi se om han har lagt på seg.
Lykke til med veiing. Og håper han har lagt fint på seg. Jeg fikk vertfall beskjed om at overskuddet kommer enten ut i bleien eller opp som gulp. Nå finnes det jo ingen regler uten unntak, men håper det stemmer for deres del også.

Back
Topp