Gulping

Hassog

Flørter med forumet
Hvor lenge kan gulpingen vare? Har blitt litt lei av å holde jenta mi oppe i armene i ca. en time hver gang etter mating. DA blir det lite tid for aktivitet og mageleie.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app
 
Sniker, men ti mnd sa vår hs og det stemte nesten på datoen med vår første :)
 
Ja, tipper mi forrige gulpa ca 10 mnd. Hun var ekstrem!! Hele døgnet. Hun kunne sove 12 timer i strekk og det første hun gjorde når hun våkna var å gulpe.. haha!

Den minste er litt bedre, men synes gulpinga har tatt seg opp igjen de siste ukene. Håpte det skulle gi seg tidlig denne gangen! :)
 
første frøkna mi gulpa aldri, mens prinsesse 2 her gulper hele tiden. veit det kommer, av og til litt og av og til mye... ikke bare rett etter mat/rap, men ellers også. hun spiser ofte men lite...
 
Hvor lenge kan gulpingen vare? Har blitt litt lei av å holde jenta mi oppe i armene i ca. en time hver gang etter mating. DA blir det lite tid for aktivitet og mageleie.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app
Hjelpe det å holde oppe hos deg altså? Her er det nesten det verste vi gjør. Ligge flatt på gulvet tror jeg er best, bilstol desidert verst. Har konsekvent smikke i bilen, og gjerne en gulpeklut i fanget vis det kommer ekstra mye :)
 
Min gulpet mye i starten, men det har gradvis blitt mindre og mindre! Nå gulper han en sjelden gang:)

Vi holdt han mye opp over skulderen så han fikk rape skikkelig. Kunne ikke legge han ned, da kom det alltid mye!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
vesla gulper hele tiden, så vi gjør ikke noen særlige tiltak for og hindre det. vi passer bare på og ha på henne smekke og gulpekluten er aldri langt unna :)
blir en del klesvask, men det er jo bare en periode, heldigvis :)
det har begynt og avta litt her da, hun er nå 5 mnd og 1 uke :)
 
Husker ikke hvor lenge det varte med førstemann, han var helt ekstrem (sprutgulping à la Exorsisten...!). Minstemann gulper også ofte men det er så lite av gangen at jeg bryr meg ikke. Passer bare på å ha en klut tilgjengelig til enhver tid. Han er litt rar da, for han er flink til å rape etter mating. Likevel kommer det nesten alltid gulp på litt odde tider gjennom hele dagen. Om natten tar jeg ham aldri opp for å rape etter mating, men han gulper aldri om natten... Merkelig fyr;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husker ikke hvor lenge det varte med førstemann, han var helt ekstrem (sprutgulping à la Exorsisten...!). Minstemann gulper også ofte men det er så lite av gangen at jeg bryr meg ikke. Passer bare på å ha en klut tilgjengelig til enhver tid. Han er litt rar da, for han er flink til å rape etter mating. Likevel kommer det nesten alltid gulp på litt odde tider gjennom hele dagen. Om natten tar jeg ham aldri opp for å rape etter mating, men han gulper aldri om natten... Merkelig fyr;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja!! Ikke alltid det er noe logikk i den gulpinga altså.. Veldig ofte det ikke kommer noe i forbindelse med rapen.. Og hun raper alltid etter maten.. Men fire timer senere kommer det plutselig en supergulp. Da skal jo liksom melka være fordøyd omtrent. Har de en egen magesekk for å lagre gulp?? hahaha :)
 
Back
Topp