Gulping

*englefjes*

Forumet er livet
Har noen av dere funnet noe som hjelper mot gulping?

Niks.. Fant aldri ut av det. Ble mindre gulping når vi sluttet med tran da..

Nei,tror nok det bare er "normalt" med de små[:)]
Begyner å minke med gulping nå på Sofia og hu er snart 8 mnder...[:)]

Jada, det er jo normalt. Og hun legger godt på seg, så det er jo ikke noe farlig.
Bare litt upraktisk at det renner ut til stadighet. Hun blir jo så våt.

når mini er syk så vil ha stort sett ikke ha så mye fast føde, men blir grøt, frukt, fruktmos og litt middag. Men da gulper han.

Da han spiser vanlig så gulper han aldri.

Trur det har med hvor mye fast føde de får jeg.

ORIGINAL: *englefjes*

Jada, det er jo normalt. Og hun legger godt på seg, så det er jo ikke noe farlig.

eneste tipset mitt er å ha med mye skift.. hadde en sånn som gulpa mye jeg også[:)] det går over etterhvert[;)]

ORIGINAL: LilleBolle!

når mini er syk så vil ha stort sett ikke ha så mye fast føde, men blir grøt, frukt, fruktmos og litt middag. Men da gulper han.

Da han spiser vanlig så gulper han aldri.

Trur det har med hvor mye fast føde de får jeg.

Ja, det har det sikkert [:)] men nå er hun bare tre måneder da, så det er jo enda tre måneder før hun skal ha fast føde [:)]

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: *englefjes*

eneste tipset mitt er å ha med mye skift.. hadde en sånn som gulpa mye jeg også[:)] det går over etterhvert[;)]

Ja, det gjør jo det. Husker ikke helt når det gikk over med eldstemann jeg, når han var nærmere ni mnd tror jeg. Hadde bare håpet å skifte mindre denne gangen [8D]

Jenta mi gulpet noe helt for jævelig. Kom sprut gulp hver gang. Måtte bruke håndkle til gulpekluter. Ble bedre da hun begynte med fastføde

Manuellterapeut [:D]

Plutselig fikk hun i seg maten uten å gulpe den opp igjen, vi kunne ha på klær som varte noen timer, klærne mine var ikke konstant fulle av gulp OG hun kunne ligge på magen selv om det ikke var så lenge siden hun hadde spist. Fikk fikset det hos manuellterapeuten da hun var ca 6 mnd. [:)]

Back
Topp