Gulping!!

Lilly

Forumet er livet
Amalie som er tre mnd på lørdag (tickeren virka ikkje[:@] ) ha no i da sista begynt å gulpa so masse.. kan små gulpa heile dagen..
ho drikk ca 180ml 4-5 ganger i døgnet.. er det for mykje???
Må legge til at ho er stor for alderen..
var 5500g og 56 på 6 vekes kontrollen!!!
 
Er det morsmelkerstattning hun får?? Har hørt at barn som får det har lettere for å gulpe mye mer enn amme barn[8|]
 
ho får erstatning ja.. har fått det heile tida.. eg har ikkje melk..[:@][:@]
Det er er no i da sista ho har begynt me da!! Har aldri gulpa før nåke særligt..
 
Min får flaske om kvelden, 180 ml, ammer resten. Han hadde ein periode han gulpa veldig mye, spesielt etter han hadde fått flaske! Tror det ble værre rundt 2-3 mnd alder. Nå er han 4 mnd, og det er begynt å bli bedre av seg selv[:D] Kan godt være det hjelper å gi han litt mindre og oftere også. Dei gulper jo gjerne opp det dei har fått for mye.
 
lisja gulpa like mye på mme som på amming..eg amma ho til ho var 4,5 mnd..det går over ette ei tid,lisja slutta ikkje gulpinga før ho var 6 7 mnd..noen gulper lengre.Trur nok ho vil gulpe om ho får mindre i kvart måltid..verdt et forsøk iallefall..gulpinga er overskudd av maten..så blander det seg med magesyre så det ser ut som om det kjem like mye ut som du gav!! Ingenting farleg.[:D]
 
ho vil jo ha det som ho får.. ho pleier å stoppe opp når ho er forsynt.. men ho drikk stort sett alt opp no..
kor mykje mindre mat og kor lang tid mellom måltid skal eg gå ned til da??
Takker for svar!!
 
hvis ho drikk opp kvar flaske med 180 ser ikkje eg vitsen med å gå ned på melka utan at ho sjølv begynner å la vere drikke opp...slik var det ihvertfall med lisja mi. Gav ho ein periode 210 og eg og det sklei rett ned. Eg brukte NAN kva bruker du?
Ho er nå ikkje så gamal at ein treng styre mengda inntak for ho treng det tydlegvis. Eg er av den oppfatninga at ho får det ho vil ha..verkem meir eller mindre..men det er nå meg da! Har du tatt det opp på helsestasjonen? Kva seier dei?
 
Det kan hende ho er litt sår ned i halsen.

Nå er ikke min gutt så gammel som jenta di, men han har gulpet mye i det siste og han har diare. Så vi vare med legen i dag og da så legen at han var litt rød i svelget og det kunne være grunnen til at han gulpet, men så lenge han er i fin form så var det ikke så mye og bekymre seg for sa hun.

Mange har byttet fra nan til colette og det har hjulpet.
 
ORIGINAL: teba

hvis ho drikk opp kvar flaske med 180 ser ikkje eg vitsen med å gå ned på melka utan at ho sjølv begynner å la vere drikke opp...slik var det ihvertfall med lisja mi. Gav ho ein periode 210 og eg og det sklei rett ned. Eg brukte NAN kva bruker du?
Ho er nå ikkje så gamal at ein treng styre mengda inntak for ho treng det tydlegvis. Eg er av den oppfatninga at ho får det ho vil ha..verkem meir eller mindre..men det er nå meg da! Har du tatt det opp på helsestasjonen? Kva seier dei?


eg bruker og nan...!!
eg skal på torsdag.. skal få sprøyte.. huff.. skal spør da..
takker vertfall for svar!!!
 
korleis har bytte av melk hjulpet? Mindre diare eller? kor gamel er barnet?
 
etkvart kødd med maskina her,ser nå kor gamal babyen er...treig med nedlastinga her..forstod at du hadde bytta mme eg,skifta plutselig bilde her nå var t det annleis...[;)]
 
Min får bare morsmelk, men ei vennine av meg har ei jente på 4mnd dem bytta fra nan til colette fordi ho gulpa så mye og det hjalp dem. Dem ble anbefalt det på sykehuset, tror det ha nokka med kordan dem laga melka.
 
ja helsesøstra anbefalte meg det og.Eg gjorde det ikkje da,snakka med fleire som har gulpeongar som sa at det ikkje hjalp men som sagt det går nå over med tida...fastere føde ordner det meste.Jordmora sa og til meg at hennar onga gulpa til dei var ihvertfall 6 mnd,ho har tre stk
 
Back
Topp