Gulping!

Nr3....

Andre møte med forumet
Hvordan er det gulping hos dere? her er det minst 5 helskift hver dag selv om vi bruker smekke! og ikke bare på henne, men meg også..lufter oppkast av oss og huset hele tiden [8D]
er rimelig lei sprutgulping nå! hadde håpet det ble bedre etter hun fikk fast føde,
meeeen ser ikke akkurat sånn ut!!! [:'(] hun gulper spesielt mye dersom hun får vann, selv om hun får bare bittelitt, har ikke noe å si om det er kokt eller ikke, lunkent eller kaldt..

lurer litt på om det kan være penicilin hun går på.. men merker ikke at hun er dårlig i magen på andre områder..

Hei! vi har mye det samme her i huset... 1-2 helskift for dag, min bukse minst annen hver dag, gulvteppet flere ganger i uken og av og til på kattepusen [:D][;)]  Men jeg merker at det blir mindre og mindre for hver uke, så det gir seg vel til slutt... [:)]

Er en del gulping her også. Litt mindre av det hvis han får sitte en stund i vippestolen etter at han har spist og ikke ligge på magen akk da. [:)]

Tror faktisk jeg ville begynt å tenke på en slags videre utredning om ikke gulpingen har blitt bedre nå når barna er rundt 6 mnd. Vi var til utredning for melkeallergi/lukkemuskel på sykehuset i Fredrikstad da vår eldste jente var 4 mnd. Dette var pga sprutgulpingen.

Her er det ett skift hverdag som regel. Hun gulper ikke noe særlig med andre ord[8D]

Vi var og plaget med det. Gulper fortsatt litt, men mye forsvant når jeg hevet hodeenden på senga til Karen[:)] Senga står på to bøker på hvert stolben. Vi heva pga forkjølelse og tett bringe/nese, og fikk to positive effekter[:)] Etterpå leste jeg jo da faktisk og en artikkel om at et råd mot gulping faktisk var å heve hodeenden på senga til babis[:D] 

Back
Topp