Gulping

Apeloffen

Forumet er livet
Elias har aldri gulpet noe særlig, men de siste dagene har det kommet en hel del etter måltidet..uansett hvor mye han spiser..enten det er 50ml eller 200ml, så kommer det ut en liten foss eller to.. Vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, men han gulper ikke noe særlig etter å ha fått velling... Noen som vet hva det kan være?? Slitsomt at han griser klærne fullstendig ut..[&:]

ja det er jo greit. Vet jo at såbebiser gulper, men det skal jo ikke fosse ut da..

lisja mi har gulpa i ett sett frå vi var på sjukehuset til nå ho var 8 mnd..noen gulper fra begynnelsen av noen begynner etter kvart..det er berre å handle inn smikker...princess har gode tre pakninger..skal ikkje ha noe å sei,men enkelte tilfeller kan det ver noke med lukkemuskelen eller noke sånt,men da skal jo ikkje ongjen legge på seg normalt heller..så lenge de legg på seg får det bare stå til!!

Ja, får se det ann over helgen, så skal jeg snakke med helsesøster på mandag hvis det ikke blir noe bedre. Synes bare det var litt rart at det bare plutselig kom så masse...

ei som er i barselgruppa mi har ei jente som ho kan sitte å gje flaske,så tek ho ho opp for rap og da berre gaper jenta og MYE renner ut att..heilt normalt!! Det ser berre mye ut for det blander sdeg med magevæske...

Ja,for det ser jo rimelig utvanna ut da.. det har jeg ikke tenkt på..
Takk for hjelpen[:D]

men du kan godt følgje med på vekta slik at den ikkje stagnera eller går feil vei hvis du syns det veldig mye!!!...
Tenkje det går bra og så når du er blitt van med det er plutselig slutt på gulpinga.[;)]

Jupp,satser på at det går over snart[:)]

jenta mi fikk behandling hos osteopat når hun bare var noen uker. Hun gulpet opp nesten all maten enkelte ganger. La på seg greit da, så hun fikk jo noe. Det var bare en behandling for en stivhet i ryggraden, og etter det har det ikke vært noe problem. En kiropraktor kan også gjøre det samme.

Kan hende kroppen hans ikke er klar for velling enda. Han er jo ikke stor da...

Sønnen vår gulpa veldig mye og det var lukkemusklen.
han la på seg for det om han har det probleme. Begynte på losec og etter noen år kutta vi de ut. Trodde han hadde vokst det av seg. Men har for en måned siden begynt på de igjen. Vil ikke operere han.
Håper dere finner ut hva det er da lykke til [:)]

min gutt har gulpet siden han kom ut,,,, er 11 mnd nå

Back
Topp