Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sukkerklompen
Lurer jeg også på!!
snuppa mi også gulper mye! noen ganger i store doser, andre ganger små. men er slitsomt og bytte klær opptil flere ganger om dagen!![:'(]
ORIGINAL: Gitte__
Lurer jeg også på!!
snuppa mi også gulper mye! noen ganger i store doser, andre ganger små. men er slitsomt og bytte klær opptil flere ganger om dagen!![:'(]
Jeg lukter alltid gulp! Samme gjør ungen.. Gulpet renner ned i alle sprekker[8D]
Og sofaen ser ikke ut!!![&:][8D]
Lurer jeg også på!!
Jeg lukter alltid gulp! Samme gjør ungen.. Gulpet renner ned i alle sprekker[8D]
Den signerer jeg så kraftig også!!!!!! Noen i familien sier at de ikke vil holde henne så mye, fordi hun gulper...drit![:'(]
Lurer jeg også på!!
Den signerer jeg så kraftig også!!!!!! Noen i familien sier at de ikke vil holde henne så mye, fordi hun gulper...drit![:'(]
Hehe. Det problemet har vi heldigvis ikke her.. Men da hadde jeg blitt fornærma..[8|] Men alle blir sjokka når dei ser hvor mye ho gulper.
Og pinlig når ho gulper utover sofaen når vi er på besøk[8D]