Gulping!

Gitte__

Forumet er livet
Når skal gulping gå over?[8|] Det renner over etter at ho har spist, og helt frem til neste måltid... Og det er MYE[:-]

Lurer jeg også på!!
snuppa mi også gulper mye! noen ganger i store doser, andre ganger små. men er slitsomt og bytte klær opptil flere ganger om dagen!![:'(]

Her ble det bedre da vi begynte med fast føde, da drikker han ikke like mye melk lenger. Men han gulper fortsatt litt da!

ORIGINAL: Sukkerklompen

Lurer jeg også på!!
snuppa mi også gulper mye! noen ganger i store doser, andre ganger små. men er slitsomt og bytte klær opptil flere ganger om dagen!![:'(]

Jeg lukter alltid gulp! Samme gjør ungen.. Gulpet renner ned i alle sprekker[8D]

Og sofaen ser ikke ut!!![&:][8D]

ORIGINAL: Gitte__

Lurer jeg også på!!

Jeg lukter alltid gulp! Samme gjør ungen.. Gulpet renner ned i alle sprekker[8D]

Den signerer jeg så kraftig også!!!!!! Noen i familien sier at de ikke vil holde henne så mye, fordi hun gulper...drit![:'(]

Lurer jeg også på!!

Den signerer jeg så kraftig også!!!!!! Noen i familien sier at de ikke vil holde henne så mye, fordi hun gulper...drit![:'(]

Hehe. Det problemet har vi heldigvis ikke her.. Men da hadde jeg blitt fornærma..[8|] Men alle blir sjokka når dei ser hvor mye ho gulper.

Og pinlig når ho gulper utover sofaen når vi er på besøk[8D]

Lurer jeg også på!!

Hehe. Det problemet har vi heldigvis ikke her.. Men da hadde jeg blitt fornærma..[8|] Men alle blir sjokka når dei ser hvor mye ho gulper.

Og pinlig når ho gulper utover sofaen når vi er på besøk[8D]

Pøh, bare spør familien din om de ikke er vaskbare[;)] Er det ikke mer viktig å bli kjent med sitt nye familiemedlem? Man blir ikke kjent på avstand[8D]

Eldsteman vår gulpa til hun fylte året sånn ca. Og lukta surt og j*#¤lig - skifta gjerne opp til tre ganger om dagen. Hadde alltid med håndkle i stellebagen som hun kunne ligge på når vi var på besøk - og hadde jeg det ikke så spurte jeg om å få låne et. Men noen unger gulper mens andre ikke gjør det. Minsten har vel gulpet 10 ganger siden hun ble født.[:)]

Eldsta mi gulpa en del til hun var 10-11 mnd. Det går over, men er jo utrolig irriterende. Tror ikke det er unormalt, og så lenge hun ikke viser ubehag/smerte så må en nok bare ta tiden til hjelp.[>:]

her var det gulping så en foss frem t 4 mnd. nesten ingenting etter det. hadde ikke begynnt med fast føde heller, bare pluselig sluttet hun:D

Back
Topp