Gulping og mme

Finallymom2be!

Flørter med forumet
Jeg fullammer mini, men ser til tider at vi må spe på med litt ekstra til tider.. Kjøpte derfor semper mme for å ha i krisesituasjoner og som litt ekstra påfyll når det er "tomt" hos meg.

Men i det siste (mistenker at det startet ved bruk av mme) har han begynt å gulpe enorme mengder.. Det er ikke sprutgulp men det fosser ut og alt blir vått, er tynt flytende(som vann) og kommer når som helst på døgnet.. Samtidig så føler jeg at han er blitt mer utilpass og urolig i kroppen. Vanskeligheter med å bæsje er også observert!

Noen andre som har opplevd dette? Kan det ha en sammenheng med mme?

Kan nok være at det er mme'en. De kan fort bli litt hard i magen av det. Kanskje du kan prøve å ha litt malt i flasken når du gir mme?

Gulp tilsier at magen er full, så det kan hende du ikke trenger mme.
Hvis han går opp tilstrekkelig i vekt, er normalt aktiv og har våte bleier, trenger du ikke mme. :)

Jeg tenker også at det kan bety for mye mat altså.. Nå får mi bare flaske men de periodene hvor hun "øker" på flaska, altså vil ha mer enn tidligere så gulper hun mye mer enn dersom hun har fått samme mengde en stund.. Dette har skjedd hver gang vi har økt

Gulping kan være for under med luft og at det er fylt i magen. Jeg har hørt at noen også gulper mer av en type mme enn en annen type mme.

Back
Topp