"gulper"?!

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
De siste dagene har jeg begynt å bli plaga med at uansett hvor lite jeg spiser, så er det som det kommer opp i halsen etter en stund.. Men refleksen gjør at det ikke kommer helt opp..

Kan dette stoppes med å spise enten novaluzid eller gaviscon?
Vet jo at det legger et lokk over magesekken for halsbrann liksom, men har aldri tenkt på om det kan hjelpe mot dette?

Æsj, har det litt jeg også. Pleier å ta meg en gaviscontablett, synes det hjelper litt. :)

Lurer på akkurat det samme!

Helt grusomt. Har hatt det sånn alle mine tre svangerskap. Hele måltider kan komme opp igjen litt etter litt faktisk.... Hjelper hvertfall ikke m gaviscon her i gården :-p den kommer opp igjen den å. Beste er å ligge flatt og slappe av etter mat, men ikke alltid det funker heller å sjelden det er anledning til det i alle fall før ungene sover :-p

Gulper litt hver gang jeg bøyer meg ned jeg :p skikkelig sexy ;)

Fikk anbefalt disse av andre gravide da jeg var plaget en stund tidligere. Har ikke behøvd å prøve etter jeg kjøpte de så kan ikke gi noen formening annet enn hva jeg har hørt. Har de liggende på pulten, i veska og nattbordet i tilfelle :P
ImageUploadedByBV Forum1450342437.065772.jpg

Jeg sverger til flytende gaviscon :D Så ekkelt, men så nødvendig :p

Det eneste som hjelper her er lovehearts... Høres helt merkelig ut men det hjelper, så har det i veska :p

Back
Topp