Gulper plutselig mye

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Mini var 3 mnd på søndag, og de siste dagene har han gulpet mye. Det har han ikke gjort før, kun hvis han har spist litt for mye. Nå er det etter hvert eneste måltid, og både når han får mme fra flaske og mm fra meg.
Vi skal til 3-mndkontroll i morgen, så jeg skal spørre hs, er det noen som vet om det kan være noe "farlig"?
 
Litt forkjølet kanskje?
 
Tror ikke det er noe farlig nei :) Er allmenntilstanden god? :)
 
Ingenting som tyder på det, det virker bare som magesekken hans krympet over natten. :s
 
Det går nok helt fint☺️ jeg tror en ser forskjell på når de spyr og når de gulper. Men helsesøster har nok gode råd:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får hoppas du får noen svar på det av helsesyster idag. Del med deg.
 
Siden han ikke gulpet noe i morges glemte jeg selvfølgelig å spørre om det.. Hehe. Men hvis det har gått over av seg selv var han kanskje bare litt småkvalm. :)
 
Min og har blitt fæl til å gulpe den siste uka. Kommer noe hele tiden. Både fersk melk og klumpete gulp. Aner ikke hvorfor...
 
Min har også begynt med det for en ukes tid siden. Gjorde sjeldent det før. Nå er det gjennom hele dagen.

Mamma til 2 herlige ♡
 
Min og har blitt fæl til å gulpe den siste uka. Kommer noe hele tiden. Både fersk melk og klumpete gulp. Aner ikke hvorfor...
Min har også begynt med det for en ukes tid siden. Gjorde sjeldent det før. Nå er det gjennom hele dagen.

Mamma til 2 herlige ♡
Hvor gamle er de?
Kanskje det bare har med alderen å gjøre.. :)
 
Samme her. Han begynte å gulpe mer når han var ca 8 uker..
 
12 uker :) er det normalt å begynne med det da?
Ikke som jeg vet. Jeg skal tilbake på helsestasjonen i morgen og snakke litt om søvn, skal prøve å huske på å spørre da, så videreformidler jeg. :)
 
Hvor gamle er de?
Kanskje det bare har med alderen å gjøre.. :)

8 uker nå. Ja kan jo være det. Han er litt snørrete nå så vet ikke om det er med på å forsterke det. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Tror ikke det er noe å bekymre seg for :)
Kanskje han får i seg mer enn han trenger?
 
Tror ikke det er noe å bekymre seg for :)
Kanskje han får i seg mer enn han trenger?
Han har spist mindre enn normalt, så det virker jo litt rart. Jeg delammer, så jeg aner ikke hvor mye han får fra meg, men han har spist mindre mme de siste dagene, og gulper like mye når jeg ikke har ammet ham først.
Får spørre på helsestasjonen i morgen, han har tisset mindre enn vanlig og.
 
Han har spist mindre enn normalt, så det virker jo litt rart. Jeg delammer, så jeg aner ikke hvor mye han får fra meg, men han har spist mindre mme de siste dagene, og gulper like mye når jeg ikke har ammet ham først.
Får spørre på helsestasjonen i morgen, han har tisset mindre enn vanlig og.
Håper du får noen gode svar i dag :)
 
Helsesøster sa at det ikke var uvanlig at babyene forandrer seg, så lenge de ikke viser tegn på sykdom og fortsetter å legge på seg er det ikke farlig.

Mini tisser mindre enn før, men gulpingen har roet seg litt. Tror jeg veier ham igjen på mandag, for å se at alt er i orden.
 
Her har begge mine gulpet som fosser, men de har likevel lagt godt på seg, så det trenger ikke ha sammenheng det :)
 
Her har begge mine gulpet som fosser, men de har likevel lagt godt på seg, så det trenger ikke ha sammenheng det :)
Niesen min sprutgulpet i 6 mnd, men hun triller bortover. Lå under gjennomsnittet på lengde, og laaangt over på vekt. Så åpenbart ingen sammenheng! ;)
 
Back
Topp