Gulpekluter

Jent1

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hvilke gulpekluter kjøper dere? I flanell, gaskluter? eller noe annet? Noen som har noen meninger om hva som er best?

Kjøpt flanellsbleier, brukte dei til alt sist!! Kjempemjuke og gode, suger til seg[:D] Brukte dei som håndklær og i begynnelsen sist minnes eg[:D]

Litt av hvert [:)]

Må ha værtfall 10 stk! Etter erfaring sist, men lillemann her gulpa en del da.. Håper jeg slipper unna at det blir så masse denne gang! [:)]

Har flanell og gas,greit å ha et lass for det går gjerne endel[8D][;)]

Har i gas - store. [:D]

De små funker jo ikke til noe [8D]

ORIGINAL: Lindus82

Har i gas - store. [:D]

De små funker jo ikke til noe [8D]

Nei,de må være store!![;)]

gas brukte jeg sist, og kommer nok til å kjøpe det denne gangen og:)

Kjøpte flanell etter anbefaling fra søstrene mine, og er glad for det. Synes de virker mykere enn de andre [:)]

kjøpte begge deler,for jeg var litt usikker.. på princess og barnas hus[;)]

Vi brukte flanell, og skal bruke det denne gang også. Kjøp et stort laken og klipp opp, mye billigere enn å kjøpe pakkene som er ferdige.

Har litt av hvert:)

Hvor får man kjøpt store gaskluter da? Har vært på utkikk lenge...

ORIGINAL: Rutla

gas brukte jeg sist, og kommer nok til å kjøpe det denne gangen og:)

samme her[:)]

ORIGINAL: kindersuprice

kjøpt gaskluter.... massevis! kjekt å ha i senga, vogga osv!

har nokre i flanell også[:D]

Store gasskluter (eller bleier som det heter) får du i alle fall billig på Sparkjøp. Brukte begge deler sist, men hadde flanell som "pute" i senga, vogga og vogna. Så det ikke skulle slite så på håret;)

flanell bruke vi. gode erfaringa med d etter førstemann, har kluta etter han å enda- har dæm på kjøkkenet, greit å tørk av matresta enda. dæm e jo å lekker me spaghettimunna... jammi...hehe

Har kjøpt både sånne gasbleier og flanellbleier som jeg skal bruke som gulpekluter[:)] Også har jeg masse små gaskluter som jeg kjøpte på princess som jeg tenkte å bruke på badet[:)]

har masse gas kluter, kjøpte mange fine på name it med fine motiver å farger[:D] å de er store, såm ett lite håndkle[:)]

Back
Topp