Gulpekluter?

Martes

Elsker forumet
Gått over lista over hva jeg mangler før snuppa kommer ut, og en ting som ikke er kjøpt inn er gulpekluter. Noen som har erfaringer med hvor de selger de beste gulpeklutene?

Takk [:)]

ORIGINAL: erdne

Sparkjøp selger 6pakninger me flanellsbleier som er 70x70cm
De er rååå gode [:D]
og billige [8D]

Det er ikke noe sparkjøpt i nærheten [8|] Prøvde å finne de på www.sparkjøp.no men finner bare 45x70. Kunne du linket meg om du finner?

bør de være lange, eller kan vi bruke de klutene med fargekant rundt? 

Cubus hadde noen tidligere.. Ellers anbefaler jeg sånne gas-kluter i litt stor størrelse, ettersom de trekker til seg fuktighet godt. Man må vel kanskje bare ta en runde og lete litt.
Kjøpte noen fine på barnas hus, de var det beige elefanter på.

og billige [8D]

Signerer denne, me brukte desse både som gulpekluter. (dvs han gulpa nesten aldri) og som handkle etter badetid den første tida.

Jeg liker ikke de som de selger på princess. Synes ikke de er noe gode i det hele tatt!

De jeg har vært fornøyd med er sånne flanellbleier som jeg kjøpte på en butikk her som heter Babymiljø. Vet ikke om dere har det hos dere. De brukte jeg til å ha under hodet i vognen. Der kjøpte jeg også noen veldig gode frottékluter som jeg brukte mest som gulpekluter. Suger opp veldig godt.

Små gas-kluter har jeg kjøpt hos Reflex. De er veldig gode både som gulpekluter og vaskekluter. I tillegg så er de veldig greie å bruke som "ammeinnlegg" de første ukene når man gjerne har litt såre brystvorter. På reflex har de også noen frottékluter som ser ut som de jeg kjøpte på babymiljø...

Skal ta meg en tur i morgen etter innskrivingen på sykehuset og kjøpe et nytt lager med kluter. Man kan aldri få nok av dem[:D].

Jeg har blitt frarådet de i GAS fra princess/barnas hus.. vis en har en unge som gulper mye.. siden de er så tynne...
Jeg finner ikke diss på nettbutikken Martes, men jeg skal innover neste uke så jeg kan kjøpe å sende til deg om du ikke får tak i på noe annet vis [:)]

Du er en engel om du kan hjelpe meg, sender deg en pm jeg [:)]

oioioi..her var det litt forskjellige råd...får se da ka jeg finner...men ja, de fra prinsess med kant rundt krympet litt i første vask ja..

www.bleieboden.no

der har jeg bestillt di artige flanellsklutene[:)]
koster 199kr for 24stk....

jeg kunne ikke la være[;)] håper di er gode å bruke!!!
har kjøpt gaskluter på kid og rema....

ORIGINAL: Pijah

Cubus hadde noen tidligere.. Ellers anbefaler jeg sånne gas-kluter i litt stor størrelse, ettersom de trekker til seg fuktighet godt. Man må vel kanskje bare ta en runde og lete litt.
Kjøpte noen fine på barnas hus, de var det beige elefanter på.

De samme har jeg kjøpt.

forrige gang kjøpte jeg på jysk. Der hadde de både blå og rosa[:D] og kostet ingenting

Fått noen store fine gaskluter fra ikea..

Jeg har kjøpt store gas-kluter på IKEA, ellers hadde de store gas-kluter 6-pack på babyshop så jeg[:)]

Har kjøpt flanellsbleier på Sparkjøp.
70x70 cm, 6 pakning til 79,-
Du finner de på sparkjøp.no under Hus og Hjem / Kjøkken / Kjøkkenhåndklær

Tenkte å bruke disse til underlag på stellebordet og til gulping.
Har også kjøpt sånne gaz-kluter på Barnas Hus med elefanter. Får se hva som er best å bruke.....

og billige [8D]

De har jeg kjøpt også[:D][:D]

ORIGINAL: Martes

Det er ikke noe sparkjøpt i nærheten [8|] Prøvde å finne de på www.sparkjøp.no men finner bare 45x70. Kunne du linket meg om du finner?

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-581165(SparBase).aspx

Her er link til de på nettet[;)] evt. så går du innpå Barn deretter Tilbehør og så scroller du litt ned så skal du se de[:D]

Jeg har kjøpt 8pk på NAME-IT. De var kjempe store og fine. Myke når man hadde vasket dem en gang :)

Jeg har kjøpt fra både nameit, princess og babyshop...de fra babyshop virket veldig gode...men ikke noe galt med de andre heller. Alle er store i størrelse.

ORIGINAL: *tuva*

www.bleieboden.no

der har jeg bestillt di artige flanellsklutene[:)]
koster 199kr for 24stk....

jeg kunne ikke la være[;)] håper di er gode å bruke!!!
har kjøpt gaskluter på kid og rema....

Ups.. måtte nett inn å kikke på flanellsklutene og jaggu forsvant det 1000kr på kontoen min. Men det var ting me trong, så då er eg eitt steg nærmere å ha alt i hus. Kjøpte også desse flanellsklutene men kjem til å bruke dei til vaskekluter.

ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: Martes

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-581165(SparBase).aspx

Her er link til de på nettet[;)] evt. så går du innpå Barn deretter Tilbehør og så scroller du litt ned så skal du se de[:D]

Takk takk, da er det bare å legge inn en bestilling [:)]

Back
Topp