Gulpekluter

Mammatil3skatter

Forelsket i forumet
Noen som har tips til gode gulpekluter? Kjøpte noen for flere år siden fra name it, de ble nesten litt som «krepp» når de ble vasket, veldig myke og gode. Syns de jeg har sett idag virker så stive..

jeg kjøpte noen på Kid i slik trepakning (brun papp pakke) har vasket de og de er super myke og gode og er av type stoff som absorberer veldig bra:-)

Har noen fra kid og en haug fra Sparkjøp. De virker ganske gode alle sammen. Litt forskjellige typer på sparkjøp.

Har vært fornøyd med de fra Spar Kjøp, så kjøper nok de igjen.

Har de ikke på nameit enda? Har sett dem på nett! Er de jeg også har fra før, liker dem godt! :)

Har de ikke på nameit enda? Har sett dem på nett! Er de jeg også har fra før, liker dem godt! :)

Jeg kjøpte på nameit tidligere i høst/sommer i alle fall[emoji1] førstegangs, så har ikke erfaring med de, men de er vasket og virker gode og myke!

Jeg kjøpte "gasbleier" fra Sparkjøp, og gulpekluter i bomull fra Princess :)

Gazbleiene til Sparkjøp er helt geniale!
Evt flanellbleiene fra Sparkjøp. Vi hadde noen fancy dyre til førstemann men var de fra Sparkjøp vi brukte mest. [emoji4]

Kjøpt en 3 pk på kid og de fra princess i flanell. Har vasket begge typene, og syntes de virker veldig gode :)

Jeg har vært veldig fornøyd med flanell fra Kid og slike gasskluter fra name it :) gikk veeeeeldig mye i gulping sist gang

Back
Topp