gulpekluter

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Det står på alle lister at en må ha. Er det det samme som gaskluter? For det er ikke noe som heter gulpekluter i butikkene så langt jeg kan se? Ser en del steder selger flanellskluter. Hva brukes de til? Følte dette var veldig teite spørsmål, men tar de heller her enn i en butikk!

Ingenting e teit å spør om :) gasskluter, også kalt gulpekluter har jeg kjøpt på sparkjøp bl annet. Se kan gjerne virke litt stive til å begynne me men etterhvert blir de gode å myke. Jeg foretrekker dem fremfor flanelsklutene. Føler de er så kompakte.

Jeg bruker også gaskluter. Liker ikke flanellsklutene. Har kjøpt mine på kid og barnas hus. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt store gasskluter ja ;) har kjøpt på name it :) har mere troa på gassklutene enn de tjukke flanelklutene!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Eneste jeg brukte slike flanellskluter til med junior var som underlag under hodet i seng og vogn for at det skulle være lett å skifte ut.... Ellers brukte også jeg litt store gaskluter som gulpekluter..... :-)

Fornøyd med store fra name it og obs . Kjøper man på barnebutikker blir man jo ruinert.

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt store gasskluter ja ;) har kjøpt på name it :) har mere troa på gassklutene enn de tjukke flanelklutene!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Name it sine er kjempe bra! :)
Har kjøpt mange. Veldig kjekt å ha.
Nr.2 var en skikkelig gulpeunge. Han gulpa kjempe masse. Så gikk med noen kluter til dagen.
Var også kjekt når jeg hadde skikkelig melkespreng og melka bare rant.
Og så er det kjekt å legge i vogna og senga, så slipper man skifte på hver gang det kommer litt gulp.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tenker gasskluter til evt gulp, og de flanellklutene på stellebordet. Det er mer behagelig enn med håndkle ser jeg for meg og tar mindre plass i vaskemaskinen :P

takk for svar :) Da blir det noen av de!

Back
Topp