Gulpekluter?

Hvor mange gulpekluter trenger man?!

Sniker litt :p Vi har gulpebaby. Har 8-10 store og 8 små, og det er langt ifra nok. Andre har aldri bruk for det. Ville anbefalt å kjøpe bare noen få og heller hamstre mer seinere om det trengs. Sånn har vi gjort det hvertfall, trur vi kjøpte 4 store før fødsel. Funka bra for oss å gjøre det sånn :)

Kjøpt Barnas hus sine, hvor får man tak i små?

Jeg har foreløpig kun kjøpt fra name it..bruker de under hodet til babyen i seng og vogn, og så blir det jo litt gulp nå og da da :P

Er det rask levering på sparkjøp? Og er gaskluter de beste?
Gaskluter trekker til seg fuktighet fort, og tåler en million vask! Jeg har noen i flanell også (alt fra Sparkjøp), kjekt å ha under hodet i senga og sånt. De i flanell kaller de for bleier, forresten. :)
Jeg syns Sparkjøp leverer fort, men nå er det jul og sånt.. Men bestiller du nå snart, så rekker du det sikkert. Hm, lurer på om jeg skulle bestille noen fler også! :p Er fornøyd med kvalitet og pris derfra.

Gaskluter trekker til seg fuktighet fort, og tåler en million vask! Jeg har noen i flanell også (alt fra Sparkjøp), kjekt å ha under hodet i senga og sånt. De i flanell kaller de for bleier, forresten. :)
Jeg syns Sparkjøp leverer fort, men nå er det jul og sånt.. Men bestiller du nå snart, så rekker du det sikkert. Hm, lurer på om jeg skulle bestille noen fler også! :p Er fornøyd med kvalitet og pris derfra.
Da tar jeg å titter litt hva de har der :) :) takk for tips :)

Jeg fikk en svær bunke med brukte gulpekluter fra en venninne som sa "Her har du noe å starte med i hvert fall, du får aldri nok av disse!". Jeg vil tro at gasbinklutene også egner seg godt til annen vask også, siden klutene er så myke og fleksible. Mens frotekluter gjerne er mer stive og tykke og dermed kanskje ikke så lett å komme til.

Syns det er vanskelig å orientere seg i alt man trenger og ikke trenger, prøver å se ting for meg, men har også fått råd om at man jo ikke trenger å kjøpe inn store kvata av ting med en gang, hvis man ikke skulle like det eller finner andre løsninger på ting. Så jeg satser på å kjøpe mer av ting etterhvert når jeg ser hvor mye jeg bruker ting og hvor ofte ting vaskes og lignende.

Back
Topp