Gulpekluter

Jeg kjøpte masse kluter på barnashus. Var vel 20 stk for 100kr. Også har jeg tørre engangservietter fra first price :)
 
Har kjøpt på barnas hus og name it. Min erfaring er at man har bruk for mange i begynnelsen. Utrolig hvor mye søl det blir med amming og gulping.
 
Vi kjøpte en haug på spar kjøp sist.
 
Har kjøpt noenpå barnashus og noen på OBS! :)
 
Kjøpte fra name it sist, og var veldig fornøyd med dem:) Supplert endel denne gangen, da jeg hadde stooort behov sist og de fleste så godt brukt ut eller rosa:p
 
Har kjøpt myke og gode på spar kjøp.. mamma kjøpte der til små søskene mine og eg syns de var så god og myk, så då ble det de:)
 
Sparkjøp og barnas hus, har kjøpt de store og sånne små til å vaske stumpen med. De på babyshop er forferdelig dyre
 
Jeg har kjøpt noen veldig søte og små fra ebay. Hadde bare kjøpt 8 stykker, også hadde jeg vanlige kluter. Men vanlige kluter er så grove.. Så vi bestilte 16 til av de fra ebay ^^ de er 20x20cm! Myke:)


-- tasting fra mobil --
 
Har både kjøpt på sparkjøp,prinsess og coop obs:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Kjøpte noen i Polen på en barnebutikk når vi var der og så har jeg kjøpt flere på barnas hus nå i ettertid, både store og små gassgluter samt noen flanellkluter :) Svigerinnen min anbefalte å ha mange da hun brukte de myye under amming osv. Så satser på jeg har nok nå, viss ikke er det bare å kjøpe flere :)
 
Men hva med i stellevesken?

Blir det våtservietter da eller tar dere med kluter dere bare kan fukte?

Vet mange er totalt i mot siden de kan være sterke mot hud osv, men jeg brukte bare våtservietter på farten med vesla mi. Hun hadde aldri sår stump heller :)
 
Bruker vårservietter i stelleveske og små vaskekluter hjemme. Jenta mi ble litt rød dersom vi brukte for mye vårservietter så i bhg har vi tørre engangskluter.
 
Kjøpt på nameit både nå og med første.
 
Dere som har kjøpt på Sparkjøp... Har de flanellskluter der? Erfaringsmessig liker jeg det bedre. Blir ikke så "bløte"/holder bedre på fuktigheten. Kan dere evt legge ved en link? Finner ikke... Hvis ikke det er de som står oppgitt som bleier i flanell da?
 
Kjøpt på Princess og BarnasHus. Så søte de på BarnasHus , med blå små elefanter på!:)

men skjønner nå jeg skal ta en tur innom
NameIt :) nysgjerrig på hvordan de er ;-)
 
Kjøpte ett lass gode, store og myke flanellkluter da det var 50% på Kid :D
 
Dere som har kjøpt på Sparkjøp... Har de flanellskluter der? Erfaringsmessig liker jeg det bedre. Blir ikke så "bløte"/holder bedre på fuktigheten. Kan dere evt legge ved en link? Finner ikke... Hvis ikke det er de som står oppgitt som bleier i flanell da?
Mener de store jeg kjøpte var flanell ja.
 
Back
Topp