Gulpekluter i fødebaggen?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Er det nødvendig? Med tanke på at de ikke ammer så mye den første tiden.

Pakket litt i baggene i går og la med noen gulpekluter, men nå tror jeg det ble unødvendig.

Tenkte akkurat på det samme. Har vasket og tørket en haug med gulpekluter, og la frem 2 stk. Til å putte i bagen. Husker ikke om jeg hadde med til førstemann.

Hadde ikke det til førstemann og hadde ikke behov for det heller,men unger er jo forskjellig så kan jo være kjekt å ha med et par stk:).

Tenkte aldri på det og hadde ikkje med. På klinikken låg det jo sånne klutar/tøybleier så eg brukte dei. Men no låg eg på "familierom" eller enerom. Veit ikkje korleis det er på fleirmannsrom, men hos meg låg det ved sidan av stelleområdet, så er kanskje slik andre plassar også?

Tror det er vanlig at man får låne slikt så lenge man er på sykehuset. Men det kan være veldig kjekt å ha med et par til hjemturen. Noen unger gulper skikkelig mye i starten!

Det var nok av slikt på sykehuset sist, så jeg tenker det trenger jeg ikke med det første.

Har med en gulpeklut. Men skal gi den mammalukt og ha den oppi senga til baby. Brukte ikke gulpeklut til første jenta. Så får se an behovet etterhvert

Brukte tøybleiene på sykehuset sist. Hadde ikke behov for det så orker ikke pakke ned mer

Vi brukte sykehusets sist. Jeg trenger de når jeg ammer, for spruten står når baby slipper puppen. Gjorde det fra første minutt sist gang, og når de er helt små sopp slipper de jo puppen lett hvis det kommer for mye melk. Kanskje jeg skal ta med en i reserve... hm...

Sniker fra april, men jeg hadde med gulpeklut :) Bruk for det hadde jeg også, men under selve sykehusoppholdet brukte jeg sykehuset sine :) På turen hjem trengte jeg mine egne ;) men jeg hadde igjen en lang reisevei da..

Back
Topp