Gulpeklut

ElisabethRB

Forumet er livet
Kom plutselig på en ting. Jeg har jo ikke gulpekluter... Men hvor i all verden kan jeg få kjøpt det? Har ikke sett det hverken på apoteket, kid, jysk e.l. butikker...[&:]

Jeg har kjøpt på jysk! Er 3 i hver pakke, er ikke dyre men husker ikke pris!! Ligger i nærheten av vaskekluter og tuer og sånn... heter ikke gulpekluter, men gaskluter el noe sånnt... spurte du etter?? De har sånne kjempestore og sånne som er perfekt str på gulpekluter. De ble skikkelig myke når jeg kokte de på 90 gr.

ORIGINAL: Jettemor82

Jeg har kjøpt på jysk! Er 3 i hver pakke, er ikke dyre men husker ikke pris!! Ligger i nærheten av vaskekluter og tuer og sånn... heter ikke gulpekluter, men gaskluter el noe sånnt... spurte du etter?? De har sånne kjempestore og sånne som er perfekt str på gulpekluter. De ble skikkelig myke når jeg kokte de på 90 gr.

Hmm.. Nei, spurte ikke. Så det ikke, så glemte det i farta... Haha[:D] Da skal jeg ta meg en tur og få sjekket det ut[;)]

Er spar kjøp kun nettbutikk??

E kjøpte på jysk. det va 6 i pakken og koster 50 kr. Har i lys rosa ,lyse blå og kvite. Heter egentlig gassbleier ,men e skal bruke de til gulpeklut.[:D]

Æ har kjøpt både på sparkjøp, barnas hus og på princess æ...[:)] 

På exit, kid og princess kan du få kjøpt i rosa og blått!

Er det flanellskluter eller gasskluter du skal ha?
Har ihvertfall gasskluter på princess... Kjøpte noen søte med elefanter på[:)]

Gasskluter[:D] Da skal jeg se om jeg finner det[:D]
Tusen takk[:D]

har kjøpe noen supersøte på barnas hus.. hvite med rosa elefanter på.. hehe[:D]

jeg og har kjøpt på barnas hus også på ikea faktisk:) kjøpte og sånne gass vaskekluter på barnas hus

Jeg kjøpte gasskluter på Jysk.

Hmm... Jeg må jo være blind som ikke har sett det.. Haha[:D]

Jeg kjøpte noen flanellsbleier på Spar kjøp, og noen gasskluter på Jysk. Synes de fra Jysk virket best.
Vet Spar kjøp har vært utsolgt i evigheter for de flanellsbleiene, derfor jeg måtte handle resten på jysk.

hehe!! alle sier sparkjøp men det er jo et stykke dit for oss da [8D][:D]
men jeg har kjøpt på barnas hus og princess[:)]

jeg har kjøpt gasskluter fra Barnas hus, rosa med elefanter på 
må ha flere da, tror jeg skal ta meg en tur ut i morgen, enten barnas hus eller sparkjøp

Jeg bruker gamle stoffbleier - nå bruker jeg de som jeg og brødrene mine faktisk bruker til bleier jeg da, for de er så gode[:D][:D][:D] men har hørt de i alle fall selger på jysk!!!!

Jeg vil anbefale å bruke sånne hvite tøybleier til gulpekluter, fremfor gaskluter.
- Min erfaring med gaskluter er at de tørker omtrent like bra som ei nymotens oppvaskfille, altså ingenting...og så blir de deformerte i vask...de tøybleiene på Jysk f.eks er vel i et flanell-lignende stoff, og er myyye bedre å tørke med [;)] ...bare et tips [:)]

Back
Topp