Gulpebaby

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Her har plutselig lille begynt å gulpe nesten etter hvert måltid. Aldri gjort det tidligere....

Flere som opplever det?
 
Min gulper etter hvert måltid, noen ganger mye, noen lite. Fikk beskjed av HS om å ikke stresse pga dette. Hun mener han spiste for mye
Men jeg stresser siden han legger ikke så mye på seg, ca. 120 gr i uka. Skal prate med legen neste uka
 
Her har hun gulpa stort sett etter hvert måltid siden fødsel. Gulper ikke så mye som før, men drikker hun for fort kommer det mye gulp. vekta hennes hadde flatet litt ut på 3 mnd kontrollen så pumper meg så hun får litt ekstra melk :)
 
Synes bare det er litt rart det plutselig begynner nå når ho er nesten fire mnd....
 
Min begynte med det når han ble ca 2mnd og vi økte til 150 ml.
han blir 4 mnd til tirsdag,og gulper like mye ennå,får 150 ml ennå..

Satser på at det roer seg når han begynner med grøt etc... Men fått beskjed at det er reflux eller hva det heter for det skjer mest når han ligger
 
Merkelige greier, ikke gulpet i dag... Selvsagt glad for det altså men blir ikke heilt klok :p
 
B har gulpa mye siden hun ble født :p somregel bare overskudd som kommer opp..

Ville ikke tenkt noe over det med mindre du tror alt kommer opp igjen
 
B har gulpa mye siden hun ble født :p somregel bare overskudd som kommer opp..

Ville ikke tenkt noe over det med mindre du tror alt kommer opp igjen

Er jo vanskelig å vite.... Før i dag var det vel "rekord".

Ble veid i går og legger greit på seg så det er jo bra :)
 
Ja, vet.. var ganske usikker selv på om hun fikk i seg nok:p Så lenge vekta går opp så er nok alt som det skal:D
 
Ja, vet.. var ganske usikker selv på om hun fikk i seg nok:p Så lenge vekta går opp så er nok alt som det skal:D

Skikkelig i kveld også før ho skulle legge seg... Ba om mer mat etter en time :p

Vokser som ho skal så får slappe av på det ;)
 
Her har gulpingen startet den siste uken. Sikkert 10 ganger om dagen. Før har hun ikke gjort dette. Merkelig greier
 
Back
Topp