Gulpe baby

Qvini

Glad i forumet
Jeg har vist fått meg en sikkelig gulpe gutt!! :( får han så å si aldri til å rape selv om jeg prøver i en evighet! Ikke da gulpen kommer, men hele tiden ellers! Nå har han nettopp gulpet ut meg to ganger og pappaen sin en gang! Å det kommer mye også noen ganger :( tror han overspiser litt!! Noen gode tips til denne gulpingen? Flere som har det slikt? Skifter jo antrekk på meg og han flere ganger om dagen

Min gulpa endel plutselig, og slet med å få rapet. Han var som du nevner, trolig overforet. Jeg glemte litt at han sikkert ikke trengte mat hele tiden, og ikke fra begge sidene hver gang jeg amma, så for noen dager siden startet jeg å gi fra bare en side ved hver mating, og han gulper mindre og virker mer fornøyd generelt med alt. Så han overspiste fordi han var vant til å spise mye og fort :)

Min toåring var sånn som baby. Det var myyye gulp, hele tiden. Ikke bare i forbindelse med mating, men gjerne like før han fikk ny flaske. Så det var mye klesvask for å si det sånn. Siden han la på seg fint var det ikke noe de sa noe på. Det gikk mer og mer over etterhvert som han fikk mer og mer fast føde:)

Fikk høre i dag at hvis det ikke er relatert til for mye mat kan mat prøve å fjerne melk fra egen diett - kan hjelpe

Det behøver ikke automatisk bety at han spiser for mye. Noen gulper bare mer.:) et tips er å gi mindre mat oftere.

Back
Topp