Gulp

Ny_spire

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Min gutt har den siste uken gulpet ufattelig mye, selv om jeg raper han ofte. Alt kommer opp igjen. I tillegg virker det som han spiser dårligere. Jeg ammer.. Noen som har det slikt? Er dette bare en periode? Blir nesten redd for å miste melken og, da han spiSer så dårlig.

Ja begge mine har vært gulpere. Jeg vet det ser mye ut, men det er nok langt ifra alt som kommer opp. Hun her gulper mye, men hadde likevel lagt på seg masse de siste ukene. Har baby gode våte bleier og bæsjer som normalt?

Her har mini også plutselig begynt å gulpe, og det ser av og til veldig mye ut. Jeg håper det bare er en kort fase. Skal sies at med supergulping virker det som at han hatt mindre vondt i magen, så kanskje alt blir helt perfekt når dette også går over?? ;) Han er snart to måneder.

Ja begge mine har vært gulpere. Jeg vet det ser mye ut, men det er nok langt ifra alt som kommer opp. Hun her gulper mye, men hadde likevel lagt på seg masse de siste ukene. Har baby gode våte bleier og bæsjer som normalt?

Ja, forhåpentligvis tar kroppen opp noe! :) Bæsjer som vanlig - gult, flytende med klumper i. Tissebleie til hvert stell. Han er veldig slapp da, og forrige uke gikk han opp bare 100gr (i motsetning til 150-300)..

Ja, forhåpentligvis tar kroppen opp noe! :) Bæsjer som vanlig - gult, flytende med klumper i. Tissebleie til hvert stell. Han er veldig slapp da, og forrige uke gikk han opp bare 100gr (i motsetning til 150-300)..

Det kan være vanlig babygulping, men hvis han går lite opp i vekt og vegrer seg for å spise kan du lese litt om refluks. Kanskje du kjenner igjen flere ting.

Min gutt har hatt litt sånne perioder. Men da har vi vært til kiropraktor, for det viste seg at det var låsninger på en plass i ryggen som førte til gulping. Ble bedre her med en behandling ☺

Min gulper også helt sykt mye! Men hadde gått opp bra når jeg veide han sist! Skal veies neste uke på sels ukers kontrollen også! Ser helt sykt mye ut, men hs sa ting meg syndet ser alltid ut som mer enn det det er når de er så små! Han kan gå igjennom mange skift med klær hver dag, selv med smikke på seg! Men jeg ser jo selv at han vokser også! Men min tar pupp veldig fint og spiser godt! Han kan også gulpe leeeeenge etter måltid, gjerne rett før ett nytt ett! Men tisser godt, og har fin avføring! Tenker bare at noen barn er gulpe babyer, var vist det selv også - så mamma koser seg litt nå!!

Back
Topp