gulp på telefon???

neognurk

Gift med forumet
...Sikkert dere har fått med dere at snuppa elsker telefoner, Pcer og alle sånne greier. Søndags morn mens jeg sov un hun var i sengen min hadde hun klart å få tak i telefonen min og enten har hun gulpet fryktelig på den eller tygget den eller jeg vet ikke hva. Men den er helt gal nå (telefonen). Ringer selv og sender sms til folk og starter video samtaler og sletter nr som er der[:@] Hvor lenge tror dere at jeg skal vente til den blir normal igjen eller blir den aldri det og jeg må bare skaffe meg en nyen??? Hva tror dere?

Hehehe[:D] Ja, sånn kan det gå[8D]
Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt da[:-] Måtte bare le litt[8D][:D] Hihi

Hjelpe meg, den høres jo  helt sprø ut! [8|]
Hehe må jo lett litt da.. aner ikke om den kan komme seg igjen, men det høres kanskje litt usannsynlig ut [8D]

Tror det er smartest å sikre alt av "verdi" inne på mobilen din (det vil si bilder, filmklipp, lydopptak, notater osv), og satse på at den går istykker.. Høres litt ut som fuktskade, og litt ut som om det er noe seig guffe som gjør at tastene lever sitt eget lit. Hvis den begynner å slå seg av, eller å "blekke" er det vel en fuktskade.

ORIGINAL: tigerbebis

Hjelpe meg, den høres jo  helt sprø ut! [8|]
Hehe må jo lett litt da.. aner ikke om den kan komme seg igjen, men det høres kanskje litt usannsynlig ut [8D]

Den er helt sprø ja, lever helt sitt eget liv. Har vært i butikken og sjekket. Det er jon ingen telef der som jeg liker[:@] Fant en for en billig penga da. Så om min crazy telefon forblir slik blir det ny billig telef for meg og det er FØRSTE gangen jeg IKKE vil ha ny telefon. Var så glad i min gode gamle sony ericson[:'(][:-]

Synes du skal fylle inn en skademelding og skrive "telefon druknet i gulp" og håpe du får noen kroner igjen [:D]
Litt morsomt er det jo da! Den smakte sikkert veldig godt i gjerningsøyeblikket [;)]

Og helt til slutt: sorry! Det ER faktisk ganske irriterende at den ikke virker mer og at du kanskje har mista alt på den!
Men gjordt er gjordt og en må bare prøve og se humoren i det[:)]

Og helt til slutt: en aldri så liten trøsteklem [:)]

Litt morsomt er det jo da! Den smakte sikkert veldig godt i gjerningsøyeblikket

Hahaha,,,det var bra sagt!!! Nå må jeg nesten le[:D]

Back
Topp