Gulp (igjen)

Lisee

Elsker forumet
Hvordan går det med gulpinga nå da? Vi har jo snakka om det før, men det begynner å bli en stund siden nå[:D]
Her gulpes det som aldri før. Er litt opp og ned på dagene, men noen dager er ekstreme... Må bytte 3 bodyer i løpet av 1 dag og sånn...[:D] Gleder meg til han klarer å holde på alt han spiser[8D]

Innimellom er det litt gulping. Var mest plaga med spying for ei lita stund sidan, men etter at vi går til vasken på kjøkkenet like etter mating, så har det også gitt seg! Men gulping skjer egentlig berre viss vi herjer litt for mykje like etter at ho har ete, eller eg legg ho ned litt for tidlig.... Ingen store problem altså her i gården.

Har heldigvis sluppet unna gulping her og det gjelder alle tre ungene, så jeg har vel vært heldig[8D]
...det har bare vært enkelte tilfeller da de var babyer. Slapp å ha et lager med klær pga gulping i hvert fall[:D][;)][:D][:)]

Her bytter vi en del klær i løpet av dagen enda-både Tuva og meg[:D]Hun hyler etter pupp hele dagen, drikker som en gal og gulper til den store gullmedaljen etterpå....Har bedret seg litt da, og noen dager er ikke så ille da[:)]

Forbedret seg betraktelig etter at vi begynte å gi han fast føde. Gulper litt hvis han blir herjet med etter at han har spist. Ellers så sigler han endel. Blir jo ikke noe bedre siden han elsker å spise på fingra sine. Også griser han noe fryktelig når han spiser fordi han ikke greier å sitte i ro[8D]

Her er det akkurat like mye som før, sinnsykt med gulping!
Er mye av grunnen til at hun ikke har lagt på seg så mye. Håper det blir bedre snart... Hun får grøt men gulper like mye etter melken.

Noah gulper også en del,synes det har blitt mer i den siste tiden..(kanskje varmen har noe å si...).vi skifter  body mange ganger iløpet av en dag vi og..

Vi e med i gulpeklubben vi og......holde nesten på å bli gal [&:]!!!! Glede meg til han klare å holde på maten [:)]

Veldig sjeldent gulping her, trenger som regel ikke skifte klær i løpet av en dag[:)]

gulp i håret, på klærne osv, på meg altså....  Flere ganger daglig
På hennes klær og leker er det også hele tiden.
Her brukes det maaaaaaaange smekker i døgnet......

Det mest frustrerende er at hun gulper 3 timer etter mat også.

Her er det lite gulping, litt hvis vi herjer litt med henne rett etter maten, men stortsett går det greit, det er ikke mengder som kommer.

Back
Topp