Gulp gulp gulp...

Anya_

Forelsket i forumet
Gullungen min gulper og gulper så vi blir sprø alle sammen. F.eks når jeg har badet han og holder på å tørke; MASSE gulp, jeg hiver han oppi vannet igjen og skal tørke; MASSE gulp, også skjer det til jeg bare gir opp og tørker bort gulpet med håndkle og kler på han.. og hele tiden gulp gulp gulp, på gulvet, i sofan, i sengen, på meg og alle, og ikke minst på seg selv. Han e jo konstant klissvåt av gulp, for ikke å snakke om stanken [&:] klesvasken står jo opp over hodet på meg, han gulper jo omtrent før jeg har fått på han klærne skikkelig :( slutter de aldri å gulpe?? syns så synd på han oxo.. føler han mister all maten! han legger jo på seg, men e ikke akkurat noen bodybuilder!! :p Noen som har tips, eller vet om de slutter å gulpe noen gang? e så frustrerende [:(]

Hei!

Vet ikke om jeg kan hjelpe, men vi hadde samme "problemet" med tulla vår. Hun gulpet noe ekstremt en periode. Det gikk over da vi startet med grøt, mulig magen hennes trengte litt fastere føde. Har du begynt med grøt? Gir du mm eller mme? Har barnet dit gulpet like mye helt siden fødsel? Kan være reflux? Hørt med helsestasjonen?

Lykke til, håper får den lille sin del at det snart gir seg..

han får mm hovedsaklig, men gir han av og til litt mme om kvelden, i går fikk han smake litt grøt.. men gulper uansett, har vært sånn siden fødselen. De har ikke noe fornuftig å komme med på HS, men har ikke vært fornøyd med hun helsesøsteren heller. syns hun har vært elendig til å gi hjelp og svar, kanskje jeg skal høre med en annen helsesøster eller noe... e ikke noe særlig med den gulpingen hvertfall!!

Da hadde jeg gitt han lite men ofte måltider - for grunnen til gulpingen er jo fordi han har fått for mye. Lykke til, bare prøv deg frem - du finner en løsning på dette griseriet[:D][:D]

Min gulper også en del...Av og til hele dagen...det har hendt dagen har gått til klesvask, bading av ham og dusjing selv. Han kan gulpe selv 2 timer etter at han har spist og rapet.
Men det er også dager han ikke gulper i d hele tatt..Det vil nok bedre seg...Han gulper mindre nå når han er 4 mndr enn når han var mindre...

Mi jente gulper også en del. Enkelte dager er det veldig mye og andre dager nesten ingenting. Sara legger heller ikke på seg så veldig mye, hun er akkurat innenfor normalen. Kan jo være lukkemuskelen som er problemet. Det er vel etter de første 3 mnd at det skal rette seg og i og med at ho nå er 4 mnd - så skal jeg ta det opp på HS neste kontroll (neste uke). Hun gulper uansett om det er mm, mme og grøt.. Men noen tips hvordan de skal slutte å gulpe har jeg ikke... Trenger vel egentlig det selv også [:)]

nei, finnes vel ikke svar.. e bare så frustrerende! han ligger her ved siden av meg nå og prater og smiler og gulper! hehe.. 1 time siden han fikk mat nå.. gulper hele tiden uansett når han fikk mat sist. han e jo klissvåt stakkar.. og sengen hans og! :s skifter på han hele tiden, så at man trenger mye klær e hvertfall sikkert!!! får håpe det bedrer seg snart. han hadde en periode hvor han ikke gulpet så mye, da hadde han veldig fin vektøkning, men nå e han begynnt med den gulpingen igjen HELE tiden og nå syns jeg han går litt treigere på vektøkningen oxo.. I dag fikk han smake litt banan :) kanskje det blir bedre når han får litt mer av fast føde..?! håper det gir seg snart hvertfall, for oss alle!! :D

Jeg slutta å drikke melk. Det var et tips jeg fikk av ei venninne. Ble mindre gulping med en gang. Kanskje det kan hjelpe for deg også? Husk at du må supplere med kalsium tabletter for din egen del da...

drikker ikke melk jeg... [&:]

ORIGINAL: AquaLady_81

Min gulper også en del...Av og til hele dagen...det har hendt dagen har gått til klesvask, bading av ham og dusjing selv. Han kan gulpe selv 2 timer etter at han har spist og rapet.
Men det er også dager han ikke gulper i d hele tatt..Det vil nok bedre seg...Han gulper mindre nå når han er 4 mndr enn når han var mindre...

heheh aqualady ser at vi også har samme krabbeteppe som sønnen din ligger på bildet .. plutselig skimtes det noe kjent på bakgrunnen på signaturbildet  ditt[:D]

Back
Topp