Gullkorn fra barnemunn

lovelylanding

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Salte opp jentungens ponni i dag, klar for å ri, når datteren min kommer «øøøh mamma er du sikker på at du ikke kommer til knekke hun når du rir sprang med hun nå da?» Baaare gått opp 7 kg så langt i svangerskapet, men magen synes ganske godt nå ;)

Salte opp jentungens ponni i dag, klar for å ri, når datteren min kommer «øøøh mamma er du sikker på at du ikke kommer til knekke hun når du rir sprang med hun nå da?» Baaare gått opp 7 kg så langt i svangerskapet, men magen synes ganske godt nå ;)
Hehe først tenke på hvordan ponnien har det Må si du er heldig som klarer og er komfortabel med å ri fortsatt. Her sa kroppen stopp for noen uker siden, og jeg følte balansen ble verre når jeg ble fram tung, så all ridning og mye stallarbeid har jeg måtte få andre til å gjøre

Hehe først tenke på hvordan ponnien har det Må si du er heldig som klarer og er komfortabel med å ri fortsatt. Her sa kroppen stopp for noen uker siden, og jeg følte balansen ble verre når jeg ble fram tung, så all ridning og mye stallarbeid har jeg måtte få andre til å gjøre

Blir nok snart for fremtung jeg også, litt vurdering fra gang til gang, magen har eksplodert i veksthastighet de siste to ukene :/ Er heldig med en samboer og en eks som stort sett tar stallarbeidet mens jeg og jentungen kan stå for kosen på stallen, stort sett jentungen som rir også nå, men ponnislampen er ikke alltid like lettridd :)

Selskap hvor jeg spiste kake, men mor spør hva jeg har i magen «kake» svarer to-åringen med den største selvfølge. Min mor tar på magen til min stefar å spør hva morfar har i magen, «beby!?» utbryter to-åringen :P vell han hadde 1 av 2 korrekt vertfall :hilarious:

Back
Topp