Salte opp jentungens ponni i dag, klar for å ri, når datteren min kommer «øøøh mamma er du sikker på at du ikke kommer til knekke hun når du rir sprang med hun nå da?» Baaare gått opp 7 kg så langt i svangerskapet, men magen synes ganske godt nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe først tenke på hvordan ponnien har det Må si du er heldig som klarer og er komfortabel med å ri fortsatt. Her sa kroppen stopp for noen uker siden, og jeg følte balansen ble verre når jeg ble fram tung, så all ridning og mye stallarbeid har jeg måtte få andre til å gjøreSalte opp jentungens ponni i dag, klar for å ri, når datteren min kommer «øøøh mamma er du sikker på at du ikke kommer til knekke hun når du rir sprang med hun nå da?» Baaare gått opp 7 kg så langt i svangerskapet, men magen synes ganske godt nå![]()
Hehe først tenke på hvordan ponnien har det Må si du er heldig som klarer og er komfortabel med å ri fortsatt. Her sa kroppen stopp for noen uker siden, og jeg følte balansen ble verre når jeg ble fram tung, så all ridning og mye stallarbeid har jeg måtte få andre til å gjøre