Gullkorn fra barnemunn!

Shushame85

Betatt av forumet
Har dere noen gode gullkorn fra deres egne barn, eller som dere har hørt andre plasser?

Ble litt innspirert til å lage tråd når en venninne av meg fortalte om sønnen sin i dag:

"Jeg sto på badet og ordnet meg, da *** kom taslende innpå, tok meg på rompa og sa " Har mamma bæsja?"... ok... er det et lite hint om at jeg skal slutte å gnege på *** om d?" [:D]

Så, jenter... Kom med noen gullkorn da! [:D]

dytt [:D]

Har bare ett søtt gullkorn[:D]

I går ville ikke snuppa på 2 år sove, spurte om jeg kunne komme inn på rommet,jeg gikk inn og hun tok tak i armen min å dro meg ned i senga,holder godt rundt meg og sier: Mamma;du er verdens beste

Var vel en måte å prøve å smiske seg opp på[8D][:D]

Ja, fikk ett nå nettopp.. hehehe.. [:D]

Jenta mi mista en ting i gulvet nå, står og ser litt på det og sier så fint: "Oh my God" [:D][:D][:D][:D] Ansiktet hennes var prisbelønnende altså.. hehehehehe [:D]

ORIGINAL: lillemy2000

Har bare ett søtt gullkorn[:D]

I går ville ikke snuppa på 2 år sove, spurte om jeg kunne komme inn på rommet,jeg gikk inn og hun tok tak i armen min å dro meg ned i senga,holder godt rundt meg og sier: Mamma;du er verdens beste

Var vel en måte å prøve å smiske seg opp på[8D][:D]

Ååååh, det var jo utrolig søtt da [:D] Min har ikke begynt å prate enda, så gleder meg til den dagen jeg kan fortelle om alt han sier [:D]

ORIGINAL: LilleBall

Ja, fikk ett nå nettopp.. hehehe.. [:D]

Jenta mi mista en ting i gulvet nå, står og ser litt på det og sier så fint: "Oh my God" [:D][:D][:D][:D] Ansiktet hennes var prisbelønnende altså.. hehehehehe [:D]

hehehehe... [:D] Ser for meg at hun sier det på samme måte som Fantomas! [:D]

Ei veninne av meg fikk en gutt når hun var 20 (9 år siden)og jeg var masse hos dem å hjalp til....
Pappan hans er bosnisk så hun gikk til innkjøp av ei ord bok,fordi etter han hadde vært hos pappan sin en helg kom det alltid noen nye ord....og vi fant som regel ut hva han mente men en dag så "kjeftet" han på oss å sa PINOKS ELLER PINOKSXS og vi frem med boka ....fant ingen svar...ringte til noen bosniske veninner men nei... .. tilslutt fikk vi ut av han at det var bestefar som pleide å si det...og veninna mi ringte hjem til pappan til ungen å spurte men de skjønte ingen ting...
så sa benjamin-det er beste far ø..... som sier det ikke beste far s....!!????!!!!
pappan til veninna mi er fra trøndelag så det guttungen prøvde å si var..... NO E DET PINA ME NOK....[:D][:D] ALTSÅ PINOX

Ja, det var liksom sånn der OH...... MY.... GOD.... [:D] 

Jeg har en lille bror på 2 år som kommer med noen fine.

Mamma skulle bare dusje sjapt etter å ha ordnet med mye greier på juleaften, så hun kledde av seg og lille broren min var på badet, så hører du bare "ÆSJ" før han løp ut!

Jeg gruer meg skikkelig til Angelica begynner sånn [:D][:D]

Hun kommer ofte å sier ting som : "det går bra lille vennen min[:D]" eller "åååå du er såååå søt"[:D]

Men den morsomme da:

Jeg var fosterbarn fra jeg var 2 til jeg var 14 år.. Har MYE kontakt med fosterforeldrene mine og min biologiske mor. Så Julie har jo vokst opp med ett "ekstra" sett med besteforeldre. Jeg har forklart henne noen ganger at jeg har på en måte 2 mammaer osv.

En gang vi satt i bilen og pratet om dette ble hun heeelt stille...... Etter en stund kom det:

" åååhhhh......stakkars meg[:-]...... jeg har bare ÈN mamma jeg[:o]"
[:D][:D][:D][:D][:D]

Datteren vår er veldig vittig. Hun klarer å snu alt til "is". Uansett hva vi sier, så kan hun si; "Hæ? Is?!?" Bare for å bringe temaet på bane liksom. hahaha ler like masse hver gang! [:D][8D]

N er veldig opptatt av døden om dagen, og da vi skulle i begravelse uken før jul fortalte jeg han de. Da sa han: skal du dø mamma?

Og da vi tente lys på gravlunden å julaften fortalte vi han at her ligger farmoren og farfaren til sambo. Da bøyde han seg ned og begynte grave: "skal vi grave de opp igjen?"

Gullkornene hagler om dagen nemlig[:D][:D]

Nevøen min sier mange rare ting da ;P

På julaften ifjor var han med mormora i kirka. Plutselig ble han lei og ropte : NOK halleluja nå presten! ****** vil hjem nå! Nok halleluja! Og begynnte å hylgrine [:D]

I barnehagen hadde de hatt juleevangeliet. Men det ville han ikke høre på. Derfor gikk han bort til stallen. Tok med seg jesusbarnet og kasta den i søppelet, og sier "**** vil ikke høre på sånnt! **** vil synge bæ bæ lille lam" ...

:P

eldste på 5 va på do, d va på den tida vi pussa opp eine badet så hadde bare en do. klarte ikkje holde meg lengre og løpte inn t han. han va begynt å vaske hender. eg dro ned buksa gjorde mitt og skylte ned. når eg då begynne å kle på meg igjen kommer d fra 5åringe: "oi eg visste ikkje at dame hadde SÅ SMÅ TRUSE"[:D] (eg bruka string eg då[&o][;)][:D])

Jenta mi kom med denne i jula: Hun hadde lånt seg en iPhone (er veldig dreven på de og klarer å finne fram det hun vil ha) og så fikk hun ikke til noe, så hun slo seg til panna og sa: Hællegud[8D]

Gutten til noen venner av oss hadde vært med pappen på badet og sett på når han tok sjegget osv...senere på kvelden så var han med moren i dusjen..da utbryter guttungen : PAAAPPA PAAAPPA..mamma har også sjegg...på tissen

hehehe... Utrolig morsomme og flotte gullkorn! [:D] Jeg vil høre mere! [:D]

Min bror hadde en periode da han var liten (rundt 4-5 år) han var så opptatt av skjelett.. Det ble snakket mye om dette, og blandt annet at skjelettene var nedgravd på kirkegården. Så sier han til mamma: "Jeg vil at pappa skal bli prest". Hvorfor det spør mamma, "jo, fordi da kan vi få vår egen kirkegård, og jeg kan grave opp alle skjelettene"[:D]

Lillegutt har begynt sånn smått...

"Hunden sier "voff voff"
Katten sier "mjau"
og hesten sier "ride ranke!" [8D][:D]

I jula satt vi ved matbordet og praten gikk litt. Så kommer det fra Lilling: "Mamma! Tygge først, så snakke!"
Lo så jeg grein [:D][:D]

Når fetteren min var 2 -3 år så sto onkelen min, kusina mi og jeg å kasta sånn dings med vannballong å nål inni som sprekker ettervært i hagen da. så satt fetteren min å så på. Plutselig UTBRYTER han: "Pappa pass dæg, det e sånn gul å svart ei med ein skarp ein i raua som kan stikke dæ " Altså ei veps eller bie [8D]

Han andre fetteren min e veldig glad i boobs så når han var liten sko han altid kjenne på puppene t damene. Å når han var liten var det jo litt komisk. Men så i fjord når vi var der på nyttår da var han 6 år og jeg gikk med en løs tunika.
Plutselig står han foran meg drar ut tunikan så han kan se under den og sier veldig fornøyd meg seg selv Æ SÅ DE !! [:D][8D][X(]

Back
Topp