Gullklomp!!

*MissMe*

Gift med forumet
Er det en kjole snuppa di har på seg i signaturbildet??? Ser helt nydelig ut. Du har ikke bilde av hele da??[:D]

Den er helt nydelig ja [:)] Dette var de eneste bildene jeg har av den.

Ååååå.. For ei nydelig snuppe i en rålekker kjole!!! Hvor har du handla den da??[;)]

Snuppa di har utrolig vakre øyne og nydelige krøller!!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Ååååå.. For ei nydelig snuppe i en rålekker kjole!!! Hvor har du handla den da??[;)]

ååh, tusen takk [:D][:D]

Den er dessverre kjøpt i malaysia.. Synd den snart er for liten og de ikke selger den her [:'(][8|]

ORIGINAL: Gullklomp

Den er dessverre kjøpt i malaysia.. Synd den snart er for liten og de ikke selger den her [:'(][8|]

Åååå.. Det var dumt... Alltid kjipt når ekstra fine plagg blir for små!!![:'(][;)]
Du får håpe på ei jente til etterhvert!! Da får du brukt den omigjen!! Er så stas å ta opp igjen plaggene etter storesøster!![:D]

ORIGINAL: Gullklomp

Åååå.. Det var dumt... Alltid kjipt når ekstra fine plagg blir for små!!![:'(][;)]
Du får håpe på ei jente til etterhvert!! Da får du brukt den omigjen!! Er så stas å ta opp igjen plaggene etter storesøster!![:D]

Jaa, den skal jeg ta godt vare på i håp om at det kommer en til! Selvom jeg igrunnen håper på motsatte kjønn neste gang, hadde vært litt kjekt med en av hver [8D][:D]

Back
Topp