Gullet i 3D

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Nå har vi vært på 3D- ultralyd :-) Flott opplevelse, og endt opp totalt forelska i gutten (fortsatt det) i magen min <3 Gud som jeg gleder meg til å koooooose med ham om 11 uker!!! Åååååå...

Men vi fikk ikke særlig klare bilder,fordi han var sta med stor S,og ville ikke snu seg med ansiktet mot oss. Lå og titta inn i mammas rygg bortsett fra helt i starten, så da fikk vi se en søt liten profil av ham <3

Ja,og så har jeg vært hos kiropraktor etterpå. Knekk knekk! Au! Men det hjelper godt :-)

Nå: hjem og drikke kaffe :-) Hva er deres planer?

Så moro :) Jeg har ikke bestilt 3D UL, men har et lite håp om å få se i 3D når jeg skal tilbake til Rikshospitalet i uke 30. Fikk et lite glimt i 3D da jeg var der i uke 24, men da holdt hun navlestrengen i begge hender og gjemte seg bak den :D

Vi fikk se tulla på 3D ved OUL og det var fantastisk!

Om jeg får ultralyd i dag, eller på vekst kontrollene aner jeg ikke, men det er jo lov p håpe!

Så kjekt at det ble en flott opplevelse. Litt kjedelig når de gjemmer seg da. Men er ikke mange ukene igjen før vi har de små hos oss :)

Ååååh! Så gøy :D
Du har ikke lyst til å dele litt bilder med en nysgjerrig gravid her? ;)
Skal selv på 3D i uke 28 + 1. Neste fredag :D
Gleder meg noe viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillt! :D :D :D

Så gøy! :) For en nydelig liten skatt!
Har så lyst men det blir ikke annledning til det denne gangen :(

Så koselig bilde!
Ja, de er noen luringer som gjemmer seg - men de gjør bare ventetida mer spennende.
Om noen mnd kan du få se ham så mye du bare måtte ønske :)

Back
Topp