Siden jeg har så mye på hjertet fikk jeg også lyst til å lage en dagbok. Oppdatere hvordan det går i prøvingen og graviditeten, og mine tanker rundt dette.
Litt om meg: Jeg har en sønn på 13 måneder fra før, og har nå blitt gravid med nummer to. Jeg ble gravid allerede i PP2. Ble veldig sjokkert siden den måneden var en dårlig måned aksjemessig.. Fikk bare lagt inn aksjer 3 dager før antatt EL. Så jeg ventet egentlig bare utålmodig på at TR skulle komme slik at PP3 kunne begynne. IKM kom, men TR uteble. Fikk skikkelig testetrang om kvelden, og tok en test. Trodde det var noe galt med testen. Tok to til, og ble fyllt av en enorm glede. Nesten mer enn første gang! Nå skal vi bli en familie på 4
Oppdatert: Mistet i SA 5+0. Gikk rett inn i vanlig syklus igjen, EL ca. CD15. Fortsetter prøvingen til det klaffer igjen
Forrige svangerskap - plager:

Litt om meg: Jeg har en sønn på 13 måneder fra før, og har nå blitt gravid med nummer to. Jeg ble gravid allerede i PP2. Ble veldig sjokkert siden den måneden var en dårlig måned aksjemessig.. Fikk bare lagt inn aksjer 3 dager før antatt EL. Så jeg ventet egentlig bare utålmodig på at TR skulle komme slik at PP3 kunne begynne. IKM kom, men TR uteble. Fikk skikkelig testetrang om kvelden, og tok en test. Trodde det var noe galt med testen. Tok to til, og ble fyllt av en enorm glede. Nesten mer enn første gang! Nå skal vi bli en familie på 4

Oppdatert: Mistet i SA 5+0. Gikk rett inn i vanlig syklus igjen, EL ca. CD15. Fortsetter prøvingen til det klaffer igjen

Forrige svangerskap - plager:
- Trøtt, sulten og hormonell første trimester
- Stor vektoppgang
- Mye vann i kroppen
- Halsbrann
- 11 dager overtid
- Stor baby
- Lang fødsel (over 2 døgn fra vannet gikk)
- Aktiv fødsel i 3 timer uten hjelpemidler/jordmor fordi det var fullt på føden
- Epidural
- Tiltak for å få baby ned i bekkenet
- Maks pressetid
- Stor blødning etter fødsel og tilhørende kontroller og barselhjelp
- 4 måneder kolikk
- Favorittside/skjev nakke
- Ammetrøbbel - delammet i 6 måneder
- Ryggplager pga. mye bæring
Last edited: