Gulestafflekokker

Bkno3119772

Blir kjent med forumet
Jeg har en sønn på 2,5 uke, og har fått påvist gulestafflekokker i to sår på det ene bryste. Det andre har jeg ingen sår. Jeg har fått masse forskjellige råd, fra å slutte å amme tilbå pumpe på dt bryste med sår. Jeg går på medisiner og smører med brulidin, og fikk beskjed at såret ville bruke litt tid på å gro når jeg ammet fra bryste.

Jeg har prøvd å pumpe det bryste for å avlaste, men får kunn ut 60 ml, noe som er litt lite til sønnen min. Men ammer jeg så holder det med ett bryst. Jeg syns ikke det gjør vondt å amme han lengre, kunn litt når jg legger han til der jg har sår.

Hva gjør jeg?:/
 
Eneste jeg vet er at sønnen min på 11 år fikk dette påvist for noen uker siden. Kjørte på med antibiotika kur samt salve. Da gikk det kun noen få dager før alt var borte og sårene kunne ikke sees lenger :)
 
Eneste jeg vet er at sønnen min på 11 år fikk dette påvist for noen uker siden. Kjørte på med antibiotika kur samt salve. Da gikk det kun noen få dager før alt var borte og sårene kunne ikke sees lenger :)

Mine sår har ikke grodd ordentlig enda, å det fordi jeg ammer han fra det bryste. Men blitt mye bedre
 
Mine sår har ikke grodd ordentlig enda, å det fordi jeg ammer han fra det bryste. Men blitt mye bedre

Blitt smittet av dette på sykehuset eller? Junior ble smittet da han var å besøkte meg på barsel :( helsikes drit assa!
Var helt nazi på at han måtte vaske og sprite hendene før han fikk ta på lillesøster. Kjipt hvis dissa små blir smitta :(
 
Blitt smittet av dette på sykehuset eller? Junior ble smittet da han var å besøkte meg på barsel :( helsikes drit assa!
Var helt nazi på at han måtte vaske og sprite hendene før han fikk ta på lillesøster. Kjipt hvis dissa små blir smitta :(


Må ha blitt smitta på sykehuset ja, for dagen etter hjemreise dro jeg tilbake på ahus for å få hjelp med amminga og da tok vi prøver som viste seg å være gulestafflikokker:/
 
Må ha blitt smitta på sykehuset ja, for dagen etter hjemreise dro jeg tilbake på ahus for å få hjelp med amminga og da tok vi prøver som viste seg å være gulestafflikokker:/

Uff, når jeg tok med junior til volvat ang dissa sårene. Første barnelegen spurte om var: har han vært på sykehus? Ja jippi ... Rart at jeg som lå der i 3 dager da snupp ble født ikke ble smittet.. Mens han som var på besøk ble :(
 
Back
Topp