gule tenner hos barn

Ja, ble temmelig lettet når det forsvant[:D]

Det kan være antibiotikaen som gjør det. Gutten min har det òg. Vi var til tannpleier i sommer og da nevnte hun det og lurte på om han hadde tatt noe medisin. Ja men det er lenge siden sa jeg. Men hun sa at det gikk ikke vekk ved å bare pusse vanlig. Hun måtte ta det der.

Det forsvant hvertfall på sønnen min (heldigvis)[:D]
Legen sa til meg at antibiotikaen kunne gi en kortvarig missfargine på tennene, men at det var bare og pusse som vanlig så forsvant det etterhvert!!
Følte jeg fikk det lettere bort med en elektrisk tannbørste..!!
Da lå det gule belegget fra midten av hjørnetennene og opp til tannkjøttet..
Sier ikke det er det samme som datteren til HI, men siden dattera henners også har gått på antibiotika så kunne det ligne på det[;)]

ORIGINAL: Sunrise

Det forsvant hvertfall på sønnen min (heldigvis)[:D]
Legen sa til meg at antibiotikaen kunne gi en kortvarig missfargine på tennene, men at det var bare og pusse som vanlig så forsvant det etterhvert!!
Følte jeg fikk det lettere bort med en elektrisk tannbørste..!!
Da lå det gule belegget fra midten av hjørnetennene og opp til tannkjøttet..
Sier ikke det er det samme som datteren til HI, men siden dattera henners også har gått på antibiotika så kunne det ligne på det[;)]

ja det er nødt for å være det som er årsaken her også.uff ser jo ut som jeg ikke pusser tenner på ungen.får kjøpe elktrisk børste å gi beskjed i bhg[:D]
men det du beskriver er helt likt her[:)]

Huff, ja var det jeg også tenkte..!!!
For det er jo vanlig at folk tenker sitt når de ser gule tenner på barn, jeg gjør hvertfall[8D]
Var sååååå glad når det endelig forsvant..!!
Så håper ikke det blir antibiotika kur med det første igjen..[;)][:D]

Back
Topp