Gule/røde øyne!?

Hot*Mama

Gift med forumet
Noen som har peiling på hva dette kan komme av?
Plutselig er jeg blitt så rødgul aktig inne på det hvite, er jo kjempe stygt![&:]
Kanskje jeg mangler noe i kroppen, eller drikker for lite, det siste skal jeg faktisk innrømme.. Kan det ha noe med det og gjøre?

ville fått legen til å sett på det jeg.

spiser du karoten forresten? eller mye gulrot?hvis ikke kan det tyde på sykdom i levren, derfor jeg ville dratt til  legen

ORIGINAL: BabyMia

ville fått legen til å sett på det jeg.

spiser du karoten forresten? eller mye gulrot?hvis ikke kan det tyde på sykdom i levren, derfor jeg ville dratt til  legen

Nei, spiser ikke karoten, eller veldig mye gulrot, litt av det siste selvfølgelig, men ikke MYE liksom..
Uff, ja da bør jeg vel komme meg til lege, skummelt..[&:]

Yes, man blir gul i det kvite i øyet når man drikker for lite. Så det er bare å hive seg på vannflaska!

Og det er jo mest sannsynlig tilfelle i og med at du nevner det selv..

.oi, feil tråd[:D]

Jeg hadde ikke stressa med et legebesøk før jeg hadde prøvd å drukket litt mer hvertfall.

ORIGINAL: Otilia

Jeg hadde ikke stressa med et legebesøk før jeg hadde prøvd å drukket litt mer hvertfall.

Nei, takk for råd![;)] Tror bare jeg skal prøve og drikke litt mer noen dager ja, og om det ikke skulle bli bedre, får jeg heller sjekke det da! Har ikke sånn veldig stor følelese på noe sykdom altså![;)]

Back
Topp