Gul Urin?

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Hallo, jeg tok turen til dere for stille et spørsmål, i og med at dere er gravide ;D

Men, jeg bare lurte på om noen av dere hadde ekstra gul urin da dere tester derE?

Min urin har altså aldri vært så "påskegul" før.. NOEN gang! Og har hørt at noen andre har hatt dette og testet positiv:)

Noen som vet noe?

De fleste tester med morgenurin, for da er den mest konsentrert - og når den er konsentrert er den sterkere på farge.

Men resten av dagen er den ganske lys fordi jeg drikker mye og går ofte på do.

Vet ikke om det var det du mente? Eller om urinen er spesielt mer gul fordi man er gravid? Det har ikke jeg opplevd i tilfelle...

Okei, nei har bare lest om mange som har hatt veldig gul urin da de testet positiv..

Så luuurte bare ;)

ORIGINAL: MissMoneypenny

De fleste tester med morgenurin, for da er den mest konsentrert - og når den er konsentrert er den sterkere på farge.

Men resten av dagen er den ganske lys fordi jeg drikker mye og går ofte på do.

Vet ikke om det var det du mente? Eller om urinen er spesielt mer gul fordi man er gravid? Det har ikke jeg opplevd i tilfelle...

Det er morgenurinen min som er veldig gul, ikke mørk som den var før!

ORIGINAL: 2010baby

du kan ha drukket lite,da blir urinene mørkere

Men, urinen er jo blitt lysere.. Lysegul liksom.. og det har den aldri vært før
Og jeg har ikke forandret drikkeinntaket mitt

Vet akkurat hva du mener! Jeg hadde signalgul urin i noen dager forrige uke, så kan godt være et tegn ja![:)]

Men jeg trodde det var pga graviditetsvitaminene jeg tar (noen vitaminer farger urinen). Men HELT syk farge, som en markørpenn [8D]

La merke til at urina var gulere på fredag lørdag og søndag[:D] Var litt blassere i dag og jeg testet svakt pos i dag med kaffe urin[:D]

ved forhøyet c-vitamin inntak (eller spist frukt som inneholder mye c-vitamin så vil det gi en mye gulere farge på urinen enn normalt... sjekk pakken og se hvilken vitaminer det er i gravid vitaminen... det ligger nok der...

ORIGINAL: Cybele

Vet akkurat hva du mener! Jeg hadde signalgul urin i noen dager forrige uke, så kan godt være et tegn ja![:)]

Men jeg trodde det var pga graviditetsvitaminene jeg tar (noen vitaminer farger urinen). Men HELT syk farge, som en markørpenn [8D]

JA! Akkurat sånn den er.. SIGNALGUL/MARKØRPENNGUL men bare på morgenurinen, utover dagen blir den vanlig farge igjen..

Jeg tar ingen vitaminer, så kan liksom ikke være det heller.. :) Takk for svar alle sammen :)

Back
Topp