Flere som har meget sterk gul farge på urinen? Mitt er gult som en løvetann er gul..
Er dette normalt og er det grunnet graviditeten??
Er dette normalt og er det grunnet graviditeten??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, da var det bare å glemme dette innlegget her. Nettopp vært hos legevakten og har UVIJeg har siden helgen fått noe uklar urin (ikke forurenset av utflod eller såperester el. noe da jeg har både gjort rent med sterilt vann og tatt den midtstråle urinen) stedet og vært ekstremt mye på do. Mistenker UVI samtidig som om at jeg er litt redd for eggehvite i den. Noen med erfaring?
Jaja, da var det bare å glemme dette innlegget her. Nettopp vært hos legevakten og har UVI![]()
For første gang jeg har UVI, så har det ikke gjort noe vondt å tisse. Jeg bare merket at jeg måtte oftere på do og følte jeg ikke fikk tømt blæren min. Og siste dråpene jeg fikk ut, så ble det en kilen følelse opp i blæren/buken.God bedring!
Gjorde det vondt da du tisset? Gjør vondt å få til å tisse her.. :-/
Ikke godtJaja, da var det bare å glemme dette innlegget her. Nettopp vært hos legevakten og har UVI![]()
Takktakk!Ikke godtMasse god bedring.
For første gang jeg har UVI, så har det ikke gjort noe vondt å tisse. Jeg bare merket at jeg måtte oftere på do og følte jeg ikke fikk tømt blæren min. Og siste dråpene jeg fikk ut, så ble det en kilen følelse opp i blæren/buken.
Men om du har vondt når du tisser/for å tisse, så burde du sjekke for UVI du også. Gravide har visst lettere for å få slikt og uten behandling har det lettere for å lede til nyrebekken betennelse tror jeg det var han legen sa i går.
Ønsker deg og god bedring <3
Det høres ut som et klassisk tilfelle av en urinveisinfeksjon. Håper på en rask bedring for deg!Skal til lege på tirsdag, får be om å få tatt en prøve da.. Ikke noe godt nei :-/ har også den følelsen av at jeg ikke får tømt meg helt!
Takk <3
Sendte deg en privat meldingSkal til lege på tirsdag, får be om å få tatt en prøve da.. Ikke noe godt nei :-/ har også den følelsen av at jeg ikke får tømt meg helt!
Takk <3