GUL urin!

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Flere som har meget sterk gul farge på urinen? Mitt er gult som en løvetann er gul..
Er dette normalt og er det grunnet graviditeten??

Drikker du nok? Dersom du ikke drikker nok blir urinen gul, men drikker du nok skal den Være gjennomsiktig/klar !

Blir ofte veldig gul ja...regner med d e for at eg drikke litt vel mye juice å veldig lite annen drikke :-P

Ja, men er generelt ikke flink til å drikke. Spesielt nå når jeg er så mye kvalm.

Da bør du drikke en god del mer i løpet av dagen! Her var det veldig sånn de ukene jeg slet med å få i meg mat og drikke.. Holdt på å svime av hver morgen fordi jeg trodde det var blod fordi det var så mørkt

Har det slik jeg også, ble sånn etter at jeg begynte å kaste opp en del:/ så er nok fordi kroppen får for lite vann

Men det eg synes e så rart, har jo drukket mere vann de siste dagene enn eg sikkert ha gjort tilsammen de siste par månedene..!? :-/

Merker at jeg drikker litt mindre enn vanlig, og siden jeg også spyr/er kvalm så går det ut over at jeg er mer dehydrert :P passer på å alltid ha vann tilgjengelig eller ei flaske i veska :)

Jeg har siden helgen fått noe uklar urin (ikke forurenset av utflod eller såperester el. noe da jeg har både gjort rent med sterilt vann og tatt den midtstråle urinen) stedet og vært ekstremt mye på do. Mistenker UVI samtidig som om at jeg er litt redd for eggehvite i den. Noen med erfaring?

Jeg har siden helgen fått noe uklar urin (ikke forurenset av utflod eller såperester el. noe da jeg har både gjort rent med sterilt vann og tatt den midtstråle urinen) stedet og vært ekstremt mye på do. Mistenker UVI samtidig som om at jeg er litt redd for eggehvite i den. Noen med erfaring?
Jaja, da var det bare å glemme dette innlegget her. Nettopp vært hos legevakten og har UVI :(

God bedring!
Gjorde det vondt da du tisset? Gjør vondt å få til å tisse her.. :-/
For første gang jeg har UVI, så har det ikke gjort noe vondt å tisse. Jeg bare merket at jeg måtte oftere på do og følte jeg ikke fikk tømt blæren min. Og siste dråpene jeg fikk ut, så ble det en kilen følelse opp i blæren/buken.

Men om du har vondt når du tisser/for å tisse, så burde du sjekke for UVI du også. Gravide har visst lettere for å få slikt og uten behandling har det lettere for å lede til nyrebekken betennelse tror jeg det var han legen sa i går.

Ønsker deg og god bedring <3

For første gang jeg har UVI, så har det ikke gjort noe vondt å tisse. Jeg bare merket at jeg måtte oftere på do og følte jeg ikke fikk tømt blæren min. Og siste dråpene jeg fikk ut, så ble det en kilen følelse opp i blæren/buken.

Men om du har vondt når du tisser/for å tisse, så burde du sjekke for UVI du også. Gravide har visst lettere for å få slikt og uten behandling har det lettere for å lede til nyrebekken betennelse tror jeg det var han legen sa i går.

Ønsker deg og god bedring <3

Skal til lege på tirsdag, får be om å få tatt en prøve da.. Ikke noe godt nei :-/ har også den følelsen av at jeg ikke får tømt meg helt!

Takk <3

Back
Topp