gul-oransje flekker på hendene?

LilleLavendel

Forumet er livet
hva kan det komme av?
har tatt to palargin forte og en voltaren for noen timer siden,- kan det ha med det å gjøre? hjeeelp!

Du har ikke vært i kontakt med matkrydder? pleier å få det av Safran..

Du har ikke smurt deg med selvbruningskrem og ikke vaska hendene ordentlig etterpå da? Jeg har gjort den feilen et par ganger:-p

LilleLavendel skrev:
hva kan det komme av?
har tatt to palargin forte og en voltaren for noen timer siden,- kan det ha med det å gjøre? hjeeelp!

Sikkert fått halliser:P

Tøsa skrev:

LilleLavendel skrev:
hva kan det komme av?

Sikkert fått halliser:P

er nok det ja hihi.

eller har du spist gullerøtter?

LilleLavendel skrev:
ikke selbruning, ikke gulrøtter, ikke krydder, ikke røyk! æææ! halliser er jeg åpen for.haha

sølt jod?

Gollemor skrev:
Jeg fikk det da jeg hadde gulsott.. men jeg ble først gul på det som er hvitt i øyet.

ooh. må gå og sjekke øynene! hjelp. men kan jeg få det av å bruke paralgin forte liksom? at leveren ikke trives helt med det?

LilleLavendel skrev:
og hvor store områder var du gul på liksom? og var det gul-gul eller gul-oransj?

Jeg var først gul-oransj, så ble jeg gul. JEG så bare noen flekker som var gul-ish, men på sykehuset så så de veldig godt at jeg var kjempegul. Hehe!

LilleLavendel skrev:

Gollemor skrev:
Jeg fikk det da jeg hadde gulsott.. men jeg ble først gul på det som er hvitt i øyet.

ooh. må gå og sjekke øynene! hjelp. men kan jeg få det av å bruke paralgin forte liksom? at leveren ikke trives helt med det?

Det er jo leveren som får det når man knasker piller, men å ta litt paralgin forte skulle man jo tåle:P

Back
Topp