Gul oppkast...

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Har flere ganger opplevd å få gå gul oppkast. Spesielt når jeg kaster opp på tom mage. Har aldri hatt det før når jeg kaster opp. Flere som har hatt det ?
 
Har hatt gult oppkast, men tror nok det kom av at jeg drakk appelsinjuice og spiste appelsin den dagen..
Men jeg kaster stort sett bare opp blankt på tom mage..
 
Har pleid å kaste opp blankt jeg og.. men ikke nå. Er så ekkelt
 
Det er magesyre tipper jeg. Den ser ofte grønn og gul ut. Gjerne litt tynn konsistens, og med slim i. Gud, nå var jeg ekkel:( men har slitt endel med oppkast selv..
 
Håper den kvalmen forsvinner snart ! Er 10 uker idag. Bare den ikke varer til uke 20 som sist :(
 
Det er bare magesyre. Skikkelig vemmelig. Hadde nettopp en omgang selv. :( Håper også det gir seg snart. Er ca 11 uker... Hatt dette siden uke 6, så er rimelig lei.
Heldigvis så er det noen få måneder igjen så har vi det lille nurket vårt i armene som gjør at vi tenker det var verdt det! :) :D <3
 
Å ja da her kastes det opp gult, galleoppkast kaller jeg det.. Heldigvis ikke hver dag jeg kaster opp og opplever at kvalmen er avtagende i forhold til tidligere.
 
Så lenge det ikke er noe farlig skal jeg kunne overleve det :) bare fryktelig vemmelig smak på det og aldri opplevd det før nå.
 
Er snart 13 uker, men kvalmen er ikke noe bedre :( slitsomt
 
Du skal helst vente litt før du pusser tennene... Du "gnir av" emaljen (pga syren) dersom du pusser tennene rett etter oppkast... Skjønner det er ekkelt å vente, men er det beste for tennene... :)
 
Ikke puss tennene med en gang. Vent hvert fall 30 min. Munnskyll derimot er helt trygt. Problemet er jo at tannemaljen er helt myk pga syre. Hvis ikke du venter kan du få riper i tennene etter børsten. Jeg bruker munnskyll etter hver runde, står fremme på badet hele tiden. :p

Jeg også kaster opp gult/magesyre. Da styrter jeg gjerne et glass vann før jeg kaster opp ferdig for jeg synes det gjør så vondt å kaste opp når magen er tom. Mye bedre å kaste opp vann.

*Taster på app på mobilen*
 
Ja, om morgenen er det sånn her og.. blææ :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bra det ikke bare er meg :p kvapp når det kom en gul klatt i toalettet :p Så lurte fælt på hva det var for noe... og vemmelig smak ja !!! Misunner dem som ikke spyr :p
 
Back
Topp