Gul isbil

Den har jeg ikke sett. Hvor i landet er dette?

Ser ut som det kan være den norske isbilen etter søk på Google:)

Nordmøre... kjørte ned gårdsveien vår å spilte melodien.. rett Før kl vart 20.00!! Arti at lillemann endelig hadde sovnet.. plutselig våken gitt! Aaa.. jeg tenkte faktisk ikke på å google det:p takk:)

Isbilene kommer alt for sent! De bør komme mellom 16 og 18, eller på dagtid på lørdager. Boikotter kun fordi de er plagsomme! Nåde den naboen som kjøper og får de til å fortsette å komme inn gata :p

Isbilene kommer alt for sent! De bør komme mellom 16 og 18, eller på dagtid på lørdager. Boikotter kun fordi de er plagsomme! Nåde den naboen som kjøper og får de til å fortsette å komme inn gata :p
Blir ikke aktuelt å handle is mer! Respektløst syns jeg det er.. får sende husbonden ut neste gang...

Her kommer den så sjeldent at vi nesten aldri ser noe til den :P Men pleier i hvert fall å komme på en ordentlig tid. Kommer ikke så sent på kvelden i hvert fall :)

Nordmøre... kjørte ned gårdsveien vår å spilte melodien.. rett Før kl vart 20.00!! Arti at lillemann endelig hadde sovnet.. plutselig våken gitt! Aaa.. jeg tenkte faktisk ikke på å google det:p takk:)
Det synes jeg er alt for sent:/

Jeg å.. å veldig unødvendig å kjøre ned veien da det er kun vi som bor her å vi kjøper meget sjeldent is..

Back
Topp