bebe Forumet er livet 26 Mai 2008 #1 Var noen her inne som hadde en gul badeand som lager lyd og kan sprute vann.... Mener noen hadde de avbildet på de badebildene av ungene.. Hvor kan en få kjøpt det...?... Har lett overalt... [&o]
Var noen her inne som hadde en gul badeand som lager lyd og kan sprute vann.... Mener noen hadde de avbildet på de badebildene av ungene.. Hvor kan en få kjøpt det...?... Har lett overalt... [&o]
T ~Tintus~ Gift med forumet 26 Mai 2008 #2 Mener kanskje at det var Bdancer?? Er ikke helt sikker altså... Jeg har noen gule bade-ender, mor med to barn, men vet ikke om de spruter vann. De selger de her på ringo tror jeg.
Mener kanskje at det var Bdancer?? Er ikke helt sikker altså... Jeg har noen gule bade-ender, mor med to barn, men vet ikke om de spruter vann. De selger de her på ringo tror jeg.
bebe Forumet er livet 26 Mai 2008 #4 ORIGINAL: Camilla og Marcus Vi har sånn badeand. Har kjøpt den på Brio lekebutikken her. Har vært på Brio butikken her i åsane... de har ikke hørt om den en gang..[&o]..............
ORIGINAL: Camilla og Marcus Vi har sånn badeand. Har kjøpt den på Brio lekebutikken her. Har vært på Brio butikken her i åsane... de har ikke hørt om den en gang..[&o]..............