Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Lavkarbo har gått adundas etter kvalmen kom i uke 6. Eser ut og føler jeg allerede har lagt på meg. Ingen god følelse.Jeg skal egentlig leve lavkarbo(gjort det siden mai 2020), men det går ikke nå pga heeelt avsmak, så hos meg går det dermed i mye nei-mat(for meg, absolutt innafor hos andre!)! Litago sjokolademelk UTEN, nugatti Zero, vanlig brød og knekkebrød, sylteagurk, kaviar, norske epler… merker det på kroppen, eser ut Skal klare å holde meg unna pomfri, ris og pasta hvert fall! Det er ikke noe jeg craver, heldigvis. Føles skikkelig dritt at jeg brått fikk helt avsmak på det jeg har elsket før Orker ikke tanken på egg, brisk, rent kjøtt, salat, paprika og cottage cheese liksom…
Kjett det der Jeg hadde ikke sett for meg det problemet komme. Tenkte jeg skulle leve lavkarbo i hele svangerskapet. Håper avsmaken blir borte snart for dette føles ikke bra altså Vil ikke ha det sånn i hele svangerskapet. Vil tilbake til lavkarbo, men da må det jo først og fremst friste Ellers blir det sånn at jeg ikke spiser noe i det hele tatt. Jeg er spent på veien vår videre. Godt å ikke stå alene om detSamme her! Lavkarbo har gått adundas etter kvalmen kom i uke 6. Eser ut og føler jeg allerede har lagt på meg. Ingen god følelse.
Men skal prøve å gå tilbake til lavkarbo så raskt kvalmen slipper taket.
Altså; jeg blir kvalm av smoothie! Som er det beste jeg vet...vanligvis.
Tenkte det samme. Var så godt i gang med trening og lavkarbo og har tenkt å holde på det i hele svangerskapet. Nå har jeg ikke orket å trene eller spise riktig. Mannen sier at jeg må ikke skli for mye ut nå (han kjenner meg og vet at jeg blir sur på meg selv), men jeg sier han vil ikke klare å skjønne det. For gjorde det ikke selv heller tidligere, tenkte at det er da å spise riktig, uansett. Men den derre kvalmen .. fy fader. Og smaken i munnen. Håper det snart går over, før jeg går dårlig inn i svangerskapet nå!Kjett det der Jeg hadde ikke sett for meg det problemet komme. Tenkte jeg skulle leve lavkarbo i hele svangerskapet. Håper avsmaken blir borte snart for dette føles ikke bra altså Vil ikke ha det sånn i hele svangerskapet. Vil tilbake til lavkarbo, men da må det jo først og fremst friste Ellers blir det sånn at jeg ikke spiser noe i det hele tatt. Jeg er spent på veien vår videre. Godt å ikke stå alene om det
Det er vel ikke så ille?Eg drikker fortsatt litt kaffi. 2–3 koppar kvar dag.
Du kan spise ganske mye lakris før det blir noe problem, heldigvis. (Dette satte jeg meg nøye inn i forrige gang!)Lakris…
Nja… slutta cold turky forrige svangerskap. Orka ikkje det no. Har tross alt ein (nesten) toåring å ta meg avDet er vel ikke så ille?
ååååh spekeskinke savner jeg også! Har sykt lyst på det! Men klart å holde meg unna da. Blir noen lange måneder uten spekematJeg har helt sykt lyst på spekeskinke, så i blant har jeg unnet meg et par biter
Tenk jula uten spekematååååh spekeskinke savner jeg også! Har sykt lyst på det! Men klart å holde meg unna da. Blir noen lange måneder uten spekemat
uff ja! Spekemat er virkelig det kjipeste å holde seg unna som gravid. Elsker spekemat! Kan sitter å knaske spekeskinke fordi det er så diggTenk jula uten spekemat
Åhh, samme heruff ja! Spekemat er virkelig det kjipeste å holde seg unna som gravid. Elsker spekemat! Kan sitter å knaske spekeskinke fordi det er så digg
Ja, jeg har prøvd det.. men det er ikke helt det samme for min del men det går absolutt i nøden da!Til dere som savner spekemat. Jula sist jeg var gravid stekte jeg fenalår og spekeskinke på ei tørr stekepanne. Ble crispy, men smakte og lukta sååååå godt Så lenge det er varmebehandla nok så er det trygt å spise