Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fysio79
ORIGINAL: My_
Legger med en link om sykdommen .Er mange som har det uten at de veit det[&:].
http://nhi.no/sykdommer/hjerne-nervesystem/infeksjoner/guillain-barre-syndrom-2428.html
Jeg har jobbet endel med behandling av denne sykdommen som fysioterapeut, men aldri hørt om at det er mange som har det uten å vite det...hvor får du det fra?? Det er en så alvorlig sykdom, at den i utgangspunktet krever innleggelse på sykehus for overvåking...
Jeg har hatt den. En mild grad vel og merke. Trenger ikke noe behandlig, bare slappe av og ta livet med ro i 2-4 mnd. Men var ganske jævlig når det sto på som værst[&:] Den mildeste graden er ikke så lett og oppdage siden den bare gir prikking og litt smerter, og går over innen folk kontakter lege.
ORIGINAL: Melina_
Jeg har hatt den. En mild grad vel og merke. Trenger ikke noe behandlig, bare slappe av og ta livet med ro i 2-4 mnd. Men var ganske jævlig når det sto på som værst[&:] Den mildeste graden er ikke så lett og oppdage siden den bare gir prikking og litt smerter, og går over innen folk kontakter lege.
Hvordan ble diagnosen satt da?
ORIGINAL: fysio79
Hvordan ble diagnosen satt da?
lurer jeg også på.... også lurer jeg på hvordan du kan si at mange har det uten å vite om det?? Har du fakta på det? Ikke missforstå, jeg tviler ikke et sekund på at du har hatt GB, men lurte bare på hvor du har hørt at mange har det uten å vite det? Har nemlig aldri hørt om det, og har jobbet på nevroavdeling i noen år nå..
Jeg er vant med at denne sykdommen krever sykehusinnleggelse uansett. Har jobbet på nevrologisk avd., og har aldri opplevd at denne pasientgruppen ikke blir spinalpunktert f.eks.
Jeg er vant med at denne sykdommen krever sykehusinnleggelse uansett. Har jobbet på nevrologisk avd., og har aldri opplevd at denne pasientgruppen ikke blir spinalpunktert f.eks.
Det ble ikke oppdaget på meg før jeg var over toppen. Var innskrevet på sykehuset i 3 døgn, men siden jeg ikke var akutt syk, så måtte jeg vente på mr. Tok 9 dager fra beina sviktet til jeg fikk mr.